سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سومین کارگاه نقاشی کودک و نوجوان جشنواره پرچم برگزار می شود

سومین کارگاه نقاشی کودک و نوجوان نخستین جشنواره پرچم با حضور دبیر و داوران بخش کودک این جشنواره روز پنج شنبه 26 اردیبهشت ساعت 9 در فرهنگ سرای فردوس برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی جشنواره پرچم این کارگاه با حضور جمال الدین اکرمی، دبیر بخش کودک و نادر فاطمی، داور جشنواره برپا می شود. دراین کارگاه دانش آموزان و علاقه مندان مقاطع سنی 13 تا 15 سال می توانند حضور یابند لازم به ذکر است که دو کارگاه پیشین ویژه مقاطع پیش دبستانی و دبستان برگزار شد.
بر اساس این گزارش دراین کارگاه دانش آموزان مدارس راهنمایی و اعضای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران حضور می یابند و موضوع نقاشی ها پرچم جمهوری اسلامی ایران و انتخاب سوژه به عهده شرکت کنندگان است. قالبا بچه ها به موضوعاتی که خود مستقیما تجربه کرده و یا در پیرامون خود مشاهده می کنند علاقه بیشتری دارند به همین دلیل گاه آثار بسیار متفاوتی را شاهد می باشیم.
تکنیک های نقاشی متفاوت و متنوع است و با توجه به نظارت اساتید محترم شیوه های مختلفی در اجرای آثار مورد استفاده قرار می گیرد.
این گزارش می افزاید کارگاه نقاشی کودک و نوجوان پنج شنبه 26 اردیبهشت ماه ساعت 9 در فرهنگ سرای فردوس برپا خواهد شد.
گفتنی است، نخستین جشنواره پرچم در سه رشته( عکس، پوستر و نقاشی کودکو نوجوان) به همت سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران برگزار می  شودو علاقه  مندان برای شرکت در این جشنواره تا سوم خرداد فرصت دارند تا آثارخود را به نشانی تهران، فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراهمخابرات، فرهنگسرای فروس، دبیرخانه   جشنواره پرچم ارسال و یا برای آگاهی بیشتر به سایت جشنواره به نشانی www. parcham-farhangsara.com  مراجعه کنند./ي2

برچسب ها: نقاشی ، کودک ، جشنواره ، پرچم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.