سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وعده محقق نشده نوسازی ناوگان حمل و نقل؛

در صورت عمل نکردن به تعهدات از طریق مراجع قضایی اقدام می‌کنیم

رئیس ستاد حمل و نقل سوخت کشور از پیگیری مراجع قضایی در صورت انجام عدم تعهدات شرکت خصوصی خبر داد.

شفیعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: در بحث نوسازی ناوگان فرسوده 8 شرکت در این حوزه فعال بوده اند که به تعهدات خود کاملاً عمل کرده اند اما تنها یکی از این شرکت ها توانسته به درستی به تعهدات خود عمل کند که طی جلساتی که در این رابطه برگزار شده تصمیم بر این شد که قبل از آن که موضوع وارد فاز قضایی شود اختلافات حل و فصل شود تا مردم بیش از این متضرر نشوند.

وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس وعده هایی که داده شده قرار بر این است که طی چند روز آینده تصمیم گیری نهایی شود و چنانچه نتوانند باقی مانده مردم را راضی کنند قطعاً پیگیری های لازم را از طریق مراجع قضایی انجام خواهیم داد.

شفیعی در ادامه در خصوص درخواست انصراف اجباری خواسته شده از برخی متقاضیان اظهار داشت؛ بخشی از مشکل به واسطه نوسان قیمت خودرو است زیرا با قیمتی که از مردم ثبت نام کردند افزایش قیمت باعث شد که نتوانند تعهدات خود را عملیاتی کنند و در حال حاضر توافق هایی در حال انجام است تا مردم با یک سود قابل قبول نسبت به پولی که پرداخت کرده اند اصل پول خود را دریافت کنند.

شفیعی خاطر نشان کرد: برخی از افراد نیز با این طرح موافق نبوده و اصرار بر تحویل خودرو داشته که تا حد امکان پذیر این کار انجام خواهد شد./ز

برچسب ها: شفیعی ، ناوگان ، حمل و نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.