رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور گفت: در حال حاضر 330 هزار دستگاه تاکسی فعال در کشور وجود دارد که طی این هفت سال اخیر بیش از 92 درصد ناوگان فرسوده تاکسی در کشور نوسازی شده است.

سید مجتبی شفیعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: طی ماه های اخیر به واسطه نوسانات قیمتی خودرو و اختلاف نظرهایی با خودرو سازان وجود داشت و با برنامه ریزی های صورت گرفته امیدواریم این مشکلات برطرف شود و باقیمانده ناوگان تاکسی نوسازی شوند و به حد مطلوب برسد.

رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور با اشاره به دغدغه های شغلی و معیدتی رانندگان حمل و نقل عمومی اظهار داشت: اجرای طرح تکریم رانندگان حمل و نقل عمومی یکی از برنامه های دولت دهم است و این طرح به عنوان یک طرح ویژه در ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت و با همکاری وزارت خانه های مربوط و تشکیل های صنفی رانندگان بخش حمل و نقل عمومی اجرایی می شود.

شفیعی با اشاره به انجام اقدامات موثر در جهت کاهش دغدغه های معیشتی رانندگان خاطر نشان کرد: رانندگان فعال حمل و نقل عمومی از طریق پیامک 3000020 انتقادات و پیشنهادات و مشکلات خود را با ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور در میان بگذارند و امیداواریم شاهد بهبود وضعیت معیشتی رانندگان باشیم./ف

برچسب ها: سوخت ، عمومی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار