سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در خرداد ماه امسال صورت مي پذيرد؛

افتتاح تعداد زيادي از واحد هاي مسكن مهر خوزستان

مديركل راه و شهرسازي خوزستان از افتتاح تعداد زيادي از واحد هاي مسكن مهر استان در شهرهاي مختلف در خردادماه امسال خبرداد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان خوزستان، نصرالله دهقاني در نشست شوراي مسكن استان كه در محل استانداري خوزستان برگزارشد،‌ با اشاره به تسهيلات 25 ميليون توماني، گفت: پيش از اين مجوز اين تمهيدات براي بانك تجارت فراهم نشده بود كه اين مجوز ابلاغ شد و اين بانك همواره همكاري خوبي داشته و بانك مسكن هم كماكان با آمادگي فعاليت مي‌كند.

قائم مقام وزير در خوزستان اضافه كرد: به طور كلي تا كنون 52هزار و185واحد مسكن مهر دراستان به بهره برداري رسيده اند كه 44هزار و60واحد آن روستايي وهشت هزار و10واحد درشهرهاي زير 25هزار نفر جمعيت ساخته شده اند.

در ادامه استاندار خوزستان گفت: با توجه به اين‌ كه در پايان كار دولت دهم قرار داريم، انتظار مي‌رود واحدهاي مسكن‌مهر استان سريعتر جمع‌بندي شوند.

سيدجعفر حجازي ‌ اظهاركرد: پروژه‌هاي مسكن‌مهر در بعضي شهرها سرعت خوبي داشته و در برخي شهرها با افت مواجه است.

وي افزود: شهرهايي در استان از نظر واحدهاي مسكن‌مهر فعالتر عمل كرده‌اند و اين نشان‌دهنده اهميت مسكن مهر در اين شهرها و همكاري تعاوني‌ها و فرمانداران و ساير ارگان‌ها است.

حجازي تصريح‌كرد: جلسه‌اي تخصصي در اين هفته خواهيم گذاشت تا در آن براي زيرساخت‌هاي مسكن‌مهر همچون مدرسه و بازارچه و با حضور دستگاه‌هاي مربوطه تصميم‌گيري و مسايل و مشكلات بررسي شود. همچنين بايد جلسه‌اي تخصصي با حضور روساي بانك‌ها و شهرداري برگزار و مسايل مربوطه در اين زمينه‌ها پيگيري شود.

استاندار خوزستان ادامه‌داد: اگر مشكلاتي در خصوص صدور پايان‌كار و سند مسكن‌مهر وجود دارد بايد اين مسايل به معاونت عمراني ارجاع و مورد بررسي قرار گيرد.

وي اظهاركرد: تكليف امكاناتي همچون مدرسه، درمانگاه و مسجد در واحدهاي مسكن‌مهر بايد تعيين شوند.

حجازي در ادامه بر لزوم ايجاد مدرسه به‌ويژه دبستان در واحدهاي مسكن‌مهر تاكيد و خاطرنشان‌كرد: براي مردم خيلي مشكل است كه مدرسه فرزندانشان دور از مسكن باشد و بايد به‌ويژه دبستان‌ها در جاي نزديك احداث شوند./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.