وزیر راه و شهرسازی گفت : من با سایر خدمات دولت و نقش تلویزیون در بیان آنها کار کارشناسی انجام نمی دهم ولی در زمینه وزارت راه و شهرسازی رسانه ملی خوب همکاری کرده و نقش پررنگی داشته است.

نیکزاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :ما در حوزه ساخت و ساز مسکن پروژه مسکن مهر را در دولت خدمت گذار داشتیم و نگاهی خاص به حل مشکلات مردم در حوزه مسکن اعمال کردیم .

وی در ادامه این مطلب با اشاره به اینکه اطلاع رسانه از خدمات دولت خدمتگذار در ابعاد مختلف برای معرفی این خدمات به مردم لازم و ضروئری است و رسانه ملی از مخاطبان زیادی برخوردار هستند و مردم از طریق قاب تلویزیون می توانند با اقدامات دولت در حوزه های مختلف به خصوص راه و مسکن و شهر سازی آشنا شوند .

نیکزاد با تاکید بر اینکه تلویزیون نقشی مهم در رونمایی خدمات دولت دارد ابراز داشت :من با سایر خدمات دولت و نقش تلویزیون در بیان آنها کار کارشناسی انجام نمی دهم ولی در زمینه وزارت راه و شهرسازی رسانه ملی خوب همکاری کرده و نقش پررنگی داشته است و اخبار را تهیه کردند و به اطلاع مردم رساندند.

وزیر راه  و شهرسازی بیان کرد : ولی در برخی مواقع اتفاقاتی می افتد اولا وقتی کسی جایی می رود نظافت را سریع تر انجا می دهند ما در استان گیلان مسکن افتتاح نکردیم وقتی پروژه ای را می خواهیم تمام کنیم نخست باید همه زیرساخت های آن فراهم شود تا بتوان آن را به صورت خبر منعکس و به اطلاع مردم رساند .

نیکزاد خاطر نشان کرد :ما از رسانه ملی بسیار متشکریم که در هر شرایطی از خدمات دولت خدمت گذار به ویژه در حوزه مسکن و راه و شهرسازی ما را حمایت می کنند./س


برچسب ها: رسانه ملی ، دولت ، مسکن مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.