وزیر راه و مسکن و شهرسازی گفت : ما انبوهی از مسکن در شهر های پرند و پردیس می سازیم این واحد ها یا خالی و یا در حال احداث هستند و بتوانند بایک کار روانی قیمت ها را بالاببرند و روی فروش اثر بگذارند یک واقعیت دهند ما باید مباحث مسکن را در کشور ساماندهی کنیم .

نیکزاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت در زمان بازدید از پروژه مسکن مهر شهرستان پردیس گفت : در تهران در 22 ماه گذشته شهرداری 420 هزار واحد را شهرداری پروانه ساخت صادر کرده است .

وی در ادامه این مطلب افزود : سال گذشته بنا به اعلام مدیر عامل شرکت گاز و برق استان تهران 400 هزار واحد خالی است و در زمستان سال گذشته این وا حد ها هیچ مصرفی نداشتندو این مهر تاییدی بر عدم سکونت در این واحد ها است .

وزیر راه  و شهرسازی با بیان اینکه مباحث مسکن باید د ر کشور ساماندهی شود تصریح کرد :ما انبوهی از مسکن در شهر های پرند و پردیس می سازیم این واحد ها یا خالی و یا در حال احداث هستند و بتوانند بایک کار روانی قیمت ها را بالاببرند و روی فروش اثر بگذارند یک واقعیت دهند ما باید مباحث مسکن را در کشور ساماندهی کنیم .

نیکزاد در خاتمه با تاکید بر این موضوع که برای خانه های خالی مالیات سنگینی می بندیم اظهار داشت :ما برای معاملات مکرر خانه ها ی خالی و خریدو فروش زمین مالیات خاصی را در یافت می کنیم اما الان در حال حاضر و قبل از انتخابات که گفته می شد یک اتفاق وحشتناک قرار است که در مسکن بیفتد این اتفاق به بعد از انتخابات موکول شد این حرف ها همیشه بوده امانه مسکن یک کالای غیر اقتصادی و تاثیر پذیر از اقتصادکلان کشور نیست ./س


برچسب ها: مسکن ، قیمت ، پرند ، پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.