سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدير دبير كل ايرانيان خارج ازكشور از "پايتخت 2"

دبير كل ايرانيان خارج از كشور طي نامه اي از عوامل سريال "پايتخت 2 " به دليل نمايش عيني زندگي و فرهنگ ايرانيان تقدير كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومي رسانه ملي؛ متن نامه دبير كل ايرانيان خارج از كشور به اين شرح است: 
سريال تلويزيوني پايتخت 2 كه در ايام نوروز سال 1392 از سيماي جمهوري اسلامي ايران عرضه شد، علاوه بر ويژگي هاي برجسته هنري و حرفه اي ، متن و محتوي و ديالوگهاي زيبا و روان و قابل درك، كه مورد توجه خواص و عموم مردم قرار گرفت ، نمايه ارزشمندي از واقعيت هاي اجتماعي ، باورها و نگرش ها و جريان ملموس و عيني زندگي و فرهنگ ايرانيان را به نمايش گذاشت كه مبين توانمندي و انديشه هاي روشن و تعهد دست اندركاران آن سريال است و ضمن اينكه اكثريت ، هموطنان عزيز داخل را با خود همراه كرد، توجه ، هموطنان مقيم خارج از كشور را نيز جلب نمود و از اين جهت در عطف نظر ايرانيان مقيم خارج به فرهنگ و سرزمين و خاستگاه اصلي و تعميق پيوند ها و تقويت هويت اسلامي - ايراني و ياد آوري شايستگي ايران و ايراني ، تاثير به سزا داشت.
 
 بدينوسيله به نمايندگي از هموطنان مقيم خارج از كشور ، از جناب عالي و مجموعه دست اندركاران اين سريال تشكر و سپاسگزاري نموده ، تداوم توفيفات و سربلندي عزيزان  را تحت عنايات حضرت ولي عصر(عج) از خداوند منان خواستارم. /ص

برچسب ها: پایتخت ، سریال ، برنامه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.