سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیگر سریال "پروانه":

نقش "اشرف" بدلیل لو رفتن قصه، کم رنگ شد

نقش "اشرف" بدلیل مشکلات و همچنین لو رفتن قصه، کم رنگ شد.

"الهه خادمی" بازیگر نقش "اشرف" در سریال "پروانه" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: من دوستان از سارا بهرامی، در دانشگاه بودم و بعد دستیار "جلیل سامان" با من برای ایفای نقش "اشرف" تماس گرفت.
وی در خصوص نقش خود در این سریال عنوان کرد: نقش "اشرف" در ابتدا متفاوت از‌ آن چیزی بود که هم اکنون می‌بینیم ولی بدلیل مشکلات و لو رفتن بخشی از قصه "جلیل سامان" تغییراتی را در قصه به وجود آورد که موجب کم رنگ شدن این کاراکتر شد.
"خادمی" ادامه داد: وی در خصوص کار با "جلیل سامان" اظهار داشت: از همکاری با "جلیل سامان" بسیار راضی هستم و او در کار دقت زیادی دارد و خیلی چیزها از وی فرا گرفتم.
"خادمی" کار با گروه را اینگونه عنوان کرد: با توجه به شرایطی که هم اکنون در تلویزیون حاکم است ولی گروه بسیار استقامت کردند تا کاری خوب ارائه دهند و تک تک عوامل بسیار عالی بودند.
"خادمی" در خصوص کار در اثر تاریخی اظهار داشت: کار تاریخی مستلزم مطالعات است من با توجه به اینکه پدر و مادرم در آن دوره تاریخی زندگی کردند مشکلی بابت این جریان نداشتم و علاوه بر آن راهنمایی های "جلیل سامان" نیز به من کمک کرد.
"خادمی" تصریح کرد: بازی در یک اثر تاریخی بسیار لذت بخش است و اگر کار تاریخی دیگر به من پیشنهاد شود با کمال میل می‌پذیرم.
وی خاطرنشان کرد: نقش "اشرف" در ادامه پررنگ می شود و کمی از ماجراها توسط وی اتفاق می افتد و یکسری کمک هایی به "پروانه" می‌کند./ي2
برچسب ها: سریال ، پروانه ، شبکه سه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.