"پروانه" دارای شخصیت مهربان است و تمام حالت نگاه های معنادار و عمیق او علاوه بر شاخصه های بازيگری تاثیر کارگردانی و نکته سنجی های جلیل سامان است.

سارا بهرامی، بازیگر نقش "پروانه" در سریال "پروانه" به كارگرداني جليل سامان در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: امیر سلیمانی دستیار کارگردان (جلیل سامان) طی تماسی از من برای ایفای این نقش در این مجمعه دعوت کرد که پس از انجام تست های مختلف بعد از مدت زمان زیادی برای بازی در نقش پروانه انتخاب شدم.


وی افزود: ویژگی مهم نقش پروانه این بود که به یاد داشته باشیم پروانه از جنس و نسل من نیست بلکه جوانی در سال 54 و با شاخصه های رفتاری متفاوت با دوره حال است.

بهرامی ادامه داد: پروانه دارای شخصیت مهربان است و تمام حالت نگاه های معنادار و عمیق او علاوه بر شاخصه های بازيگری  تاثیر کارگردانی و نکته سنجی های جلیل سامان است.

بهرامی کار در سریال "پروانه" را اینگونه عنوان کرد: ساخت این سریال بسیار سخت بود چراکه بازی در یک سکانس در لوکیشن خیابان حدود 2 روز طول می کشید از آن جهت که باید تمام صحنه ها به شکل آن دوره زمانی باشد و این باعث ریتم کند کار می شد.

بهرامی در پایان خاطرنشان کرد: کار با جلیل سامان و گروه او بسیار خوب بود و من با بازی در این پروژه رشد کرده و خیلی چیزها فراگرفتم./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار