الهام چرخنده گفت: پیشینه "جلیل سامان" و بازی در سریال تاریخی مرا برای ایفای این نقش ترغیب کرد.

"الهام چرخنده" بازیگر نقش "عاطفه" در سریال "پروانه" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: بعد از بازی در فیلم های سینمایی و در نقش های اول، به اين دليل ایفای نقش در سریال "پروانه" را پذیرفتم چرا که بعد از مدتها نویسنده دست به قلم شده بود و بانوی ایرانی را به دور از فضای آشپزخانه که در فضای بیرون و سیاست نقش موثر دارد.
وی افزود: نقش عاطفه نیاز به تحقیق داشت چرا که من آن برهه از تاریخ را ندیده بودم و بازی در این فضای کلاسیک برایم بسیار جذاب بود.
"چرخنده" دلایل خود را از پذیرش ایفای نقش در این سریال اینگونه عنوان کرد: علاوه بر جذابیت نقش عاطفه پیشینه "جلیل سامان" در سریال "ارمغان تاریکی" و همچنین صبر و بردباری تهیه کننده ی این کار مرا برای بازی در این نقش ترغیب کرد.
وی در خصوص نقش خود بیان کرد: نهایت تلاش خود را برای شکل گیری نقش عاطفه انجام دادم در ادامه اتفاقهای مختلی برای این نقش رخ میدهد و این نقش برای مخاطب تکراری نیست و به راحتی نمی تواند آن را حدس بزند.و
وی در این باره تصریح کرد: "عاطفه" تبعیت خاصی از سازمان دارد و در ادامه بر روی شخصیت های اصلی قصه تاثیر عجیبی می گذارد.
وی ادامه داد: دلایل انتخاب من برای این نقش شباهت فیزیکی با افراد آن دوره و نوع بیان بود .
وی اظهار داشت: عاطفه خیلی سرد است و مهر و عاطفه در او دیده نمی شود و تمامی نگاه، بیان و حتی راه رفتن از قبل طراحی شده بود.
"چرخنده" تصریح کرد: من معماری خواندم و بسیار علاقمند به تاریخ کشور خود هستم و بازی در یک سریال تاریخی خیلی برایم جذاب است.
وی افزود: همه مردم ایران آن دوره از تاریخ را دوست دارند و ساخت اینگونه آثار با توجه به اینکه مردم خود آن دوره را دیدند بسیار سخت و باید منطبق به واقعیت باشد.
"چرخنده" عنوان کرد: زیبایی سریال "پروانه" در این است که با وسواس سعی شده تمام صحنه ها و گریم بازیگران منطبق با تاریخ آن زمان باشد به همین علت تصویربرداری کار مدت زیادی به طول انجامید.
"چرخنده" بیان کرد: به ایفای نقش پرداختن در یک کار تاریخی و در قاب تصویر چشم نواز مردمی که علاقمند به خاطره هستند حس خوبی است.
"چرخنده" در پایان خاطرنشان کرد: "افخمی" با تصویر ها و قاب بندی و ایده های بی نظیر در دکوپاژها به کار بسیار کم کرد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار