منصور امامی تهیه کننده تلویزیون در گفتگو با خبرنگار
حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: بسیاری از مخاطبان به دنبال برنامه های شاد و با نشاط هستند که در صورت هدفمندی مفرح و تاثیرگذارند از میان طنزهای آپارتمان شماره 1 و "خنده بازار" با رویکرد متفاوت خود بیشترین موفقیت را کسب کرده و طنز کودکان نیز به علت اهمیت باید به ذائقه آنها نزدیک باشد.
وی گفت: طنز موقعیت با ارزش و تاثیرگذاری مخاطب را می خنداند و راه گشای مخاطب برای رفع خستگی روحی از زندگی و کسب و کار روزانه است.
امامی افزود: فیلم های جذاب و خلاق مخاطب را میخکوب می کند و برنامه های طنز، بیشتر در حوزه اجتماعی ساخته شده که باید روی حوزه فرهنگی نیز کار کرد.
این تهیه کننده گفت: مردم باید درطنز زندگی روزمره خود را ببینند که با شخصیت های آن ارتباط و هم ذات پنداری کنند و توجه به بازخوردهای طنز که در عکس العمل مردم است الگویی برای نخبه های برنامه سازی است./ي2