برخي از فوتباليست ها علاوه بر بازي کردن به دنياي بازيگري هم روي آوردند. پژمان جمشيدي يکي از همين فوتباليست ها است که وارد دنياي بازيگري شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ سريال طنز پژمان جمشيدي بازيکن سابق پرسپوليس و تيم ملي در ايام نوروز روي آنتن مي رود.

گفتگوي مجله تماشاگر با پژمان جمشيدي را در همين باره مي خوانيم:
 
در دوران بازيکني فوتبال دغدغه هنري داشتي؟

من خيلي دغدغه هنري نداشتم، هرچند که با خيلي از هنرمندان از جمله پيمان و مهراب قاسم خاني ارتباط داشتم. البته در آن زمان تب حضور فوتباليست ها در سريال ها شيوع پيدا کرده بود که به عنوان نمونه مي توان به سريال پاورچين و زير آسمان شهر اشاره کرد. در سريال برره گريم هم شدم، آن هم به واسطه دوستي که با برادران قاسم خاني داشتم، اما باز قبول نکردم؛ چرا که معتقدم هرکاري بايد در موقع خودش انجام شود. ساختمان پزشکان هم در صحنه اي کوتاه بازي کردم.

چطور راضي شدي در سريال پژمان بازي کني؟

برخلاف مرتبه هاي قبلي اين بار من بودم که درخواست همکاري با برادران قاسم خاني را داشتم. يکي از دغدغه هاي من به فراموشي سپردن قهرمانان و ورزشکاران بود.

ايده ساخت سريال پژمان از شما بود؟

ايده اين سريال از ذهن من بود، چون براي من اتفاق افتاده بود. به خاطر اينکه تمام ستاره هاي زمان بچگي خود را مي ديدم که هيچ يادي از آنها نمي شود. از بين رفتن شهرت تدريجي يک فرد حالا ورزشکار يا هنرمند اتفاق خوشايندي نيست.

سريال پژمان يک سريال طنز است، ميانه ات با طنز چگونه است؟

اين سريال تم طنز دارد، اما يک طنز تلخ است که واقعيت اجتماع را به تصوير مي کشد. من شايد در زندگي شخصي آدم طنازي باشم، اما اگر منظورتان طنز بازيگري است، خير. چون من هيچ تجربه اي در بازيگري ندارم که بخواهم ادعاي طنازي در آن هم داشته باشم.

به نظرت بازيگري سينما و تلويزيون سخت تر است يا بازيکني فوتبال؟

بازيگري کار پر زحمتي است. جنس اين دو از هم متفاوت است. من از بچگي عاشق فوتبال بودم، اما در مورد بازيگري من هيچ چيز نمي دانستم. به هرحال اين دو خيلي سخت هستند. در کار ورزشي شما بيشتر قدرت بدني تان را به کار مي گيريد و شايد از لحاظ بدني خسته شويد، اما در بازيگري از لحاظ روحي، رواني، عصبي و بدني خسته مي شويد.

دنياي فيلم و تلويزيون هم حاشيه دارد؟

من دوست دارم از حاشيه فرار کنم و اتفاقا در اين مدت هم خيلي مصاحبه کردم، اما هرجا که شهرت باشد حاشيه هم هست و نمي توان کتمان کرد.

موفق ترين چهره ورزشي که وارد سينما شد را چه کسي مي داني؟

بدون ترديد، مرحوم سهراب شاهرخي، با اينکه در نقش اصلي هم نبود، اما مردم هم اين نقش را باور کردند.

وي در ادامه اظهار داشت: به نظرم نبايد بازيکني که در اوج و دوران فوتبالش است وارد دنياي بازيگري شود. با پژمان بازغي بازيگر سينما رفيق هستم.

داستان سريال پژمان را کمي تعريف کن؟

سريال پژمان درباره بازيکني است که به دنبال پيداکردن تيم است. در اين بين مدير برنامه اي هم دارد که اين مدير برنامه آدم فوق العاده رند اما مهرباني است که اتفاقا در زندگي خود به جايي نرسيده است.

وي در ادامه بيان داشت: در اين سريال به طرز طنز آلودي روابط بين فوتباليست با خانواده و جامعه به تصوير کشيده مي شود، البته خانواده اي که در اين سريال من دارم، به هيچ عنوان با شخصيت هاي خانواده خودم تطبيق ندارد. سريال هم در 14 قسمت آماده پخش در نوروز است.

به خودت نمره قبولي مي دهي؟

اصلا خودم را در حدي نمي دانم که در خصوص هنر اظهار نظر کنم، فقط منتظر قضاوت مردم هستم.

منبع: مجله تماشاگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار