سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به زودی؛

ابلاغ بازنگری سرفصل های جدید در مقطع لیسانس

بنابه گفته دبیر شورای بازنگری دانشگاه علامه طباطبایی، بحث بازنگری سرفصل ها در حوزه علوم انسانی در مقطع لیسانس تمام شده و حدود 20 درصد از رشته ها تغییر کرده است و این سرفصل های جدید از طریق وزارت علوم ابلاغ می شود.

دکتر رحمانی، دبیر شورای بازنگری دانشگاه علامه طباطبایی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: کار بازنگری در دانشگاه علامه در 6 رشته از 4 دانشکده ماموریت داده شده است که شامل دانشکده های اقتصاد، حقوق، علوم سیاسی، روان شناسی ، علوم تربیتی و  اجتماعی است.

وی ضمن اشاره به  اینکه این 6 رشته در 3 مقطع تحصیل مورد بازنگری قرار میگیرند عنوان کرد: این دانشگاه با دارا بودن 6 رشته پایه که شامل حقوق، علوم سیاسی، علوم اجتماعی، ارتباطات، روان شناختی و علوم تربیتی از لحاظ گروه رشته ها و سرفصل ها در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکتری مورد بازنگری قرار گرفته است.

دبیر شورای بازنگری در ادامه مطلب افزود: گزارش ها در بحث بازنگری در مقطع لیسانس در هر 6 رشته مورد نظر صورت گرفته و همچنین در رشته روان شناسی به 2 رشته روان شناسی و علوم تربیتی و رشته علوم اجتماعی در 3 رشته مددکاری ، جامعه شناسی مدیریت و برنامه ریزی شهری گرایش داده شده است.

رحمانی در پایان در خصوص پایان کار بازنگری در مقطع لیسانس خاطرنشان کرد: بحث بازنگری در مقطع لیسانس تمام شده و 15 تا 20 درصد از رشته ها تغییر کرده و همچنین این سرفصل ها در رشته های جدید از طریق وزارت علوم ابلاغ می شود./ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.