سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد مرکز حقوق بشر بحرين از بي عدالتي هاي آل خليفه در برابر مردم

يوسف المحافظه مسئول نظارت در مرکز حقوق بشر بحرين از بي قانوني ها و بي عدالتي هاي نظام بحرين در برابر مردم مظلوم اين کشور انتقاد کرد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه العالم ؛ يوسف المحافظه در پاسخ به اين سئوال که آزادي بيان در بين مردم و تريبونهاي سياسي و فضاهاي مجازي بحرين چگونه است ؟ گفت : ضوابط قانوني در زمينه آزادي بيان در  رسانه هاي مجازي و پايگاههاي اينترنتي وجود ندارد زيرا وزارت کشور بحرين محدوديتهايي زيادي را براي افشاي رسوايي هاي اين وزارت معين کرده است ؛ از جمله اين محدوديتها دستگيري و محکوميت زندان است . همانطور که نبيل از فعالان سياسي زماني که درباره تجاوزهاي وزارت کشور به مردم بحرين در سال گذشته سخن به ميان آورد به وي گفتند تو در برابر نظام بحرين دست به شورش زده اي .
                               

 و وقتي که من اخبار يک بازداشتگاه را منتشر کردم به من گفتند : اخباري دروغين منتشر مي کني. بنابراين زماني که کسي جنايات دولت بحرين را در برابر غيرنظاميان و کساني که خواستار دموکراسي هستند منتشر کند دستگير مي شود و در پشت ميله هاي زندان قرار مي گيرد و وي را در معرض ضرب و شتم و تبعيد قرار خواهند داد و هر کس که بطور مسالمت آميز از نظام بحرين انتقاد کند بازداشت مي شود.

 اما از سوي ديگر قانون به آنها اجازه نمي دهد که اگر تظاهر کننده اي به خيابان بيايد وي را زير چکمه هاي خود بگيرند . همچنين قانون اساسي به آنها اين اجازه را نمي دهد که به شيعيان ناسزا بگويند اما در تريبونها به شيعيان فحش مي دهند در حالي که اين کار غير قانوني است اما متاسفانه چشمان آنها در برابر اين قوانين بسته است و اين قوانين را نمي بينند.

 نيروهاي امنيتي مردم را در ساعت سه بامداد در منازل دستگير مي کنند ولي اقدام اين نيروها را در زير گرفتن تظاهرکنندگان توسط خودروها ناديده مي گيرند. بنابراين قانوني در بحرين وجود ندارد و ضوابط و مقرراتي در زمينه رسانه ها در اين کشور نيست.

                                   آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: بحرین ، آل خلیفه ، عدالت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.