سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از 10 تا 12 اردیبهشت؛

كنسرت موسیقی آذری ودود موذن در تالار وحدت برگزار می شود

كنسرت موسیقی ودود موذن، خواننده، نقاش و مجسمه ساز اردبیلی، با همراهی گروه "خطایی" از 10 تا 12 اردیبهشت و همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، درتالار وحدت اجرا می شود.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، این برنامه با هدف ارائه الگویی مناسب و ارزشمند از موسیقی نواحی ایران و با هنرنمایی نوازندگان جوان و پیشكسوت اردبیل و تبریز برگزار می شود و در آن، قطعه ها و تصنیف هایی بیاد ماندنی با تنظیم های جدید در مایه های شور، بیات شیراز، دلكش و شوشتری به اجرا در خواهد آمد.  
ساری گلین، آلاگوزلوم، شیرین یوخو، گوزلره م سنی وگئتمه گئتمه از جمله قطعه های معروفی است كه در این كنسرت اجرا می شوند. سیدبهاالدین خراسانی، دیگر چهره پیشكسوت آواز اصیل آذربایجانی اردبیل، هم دراین كنسرت به اجرای برنامه خواهد پرداخت.  
احمدحضرتی و ایرج عبدالرحیمی به عنوان نوازندگان تار، سعید محمودیان با كمانچه، ساسان قلی زاده با عود، حجت مبذول با قارمون، جلیل حمیدی با ساز بالابان، علی سروری با كلارینت، علی موسوی با پیانو، مهدی دانشور به عنوان نوازنده سینتی سایزر، ائلوین سادات با نقارا، عادل الماسی با قوشانقارا و پیام ترسلی با پركاشن از نوازندگان گروه خطایی هستند كه با ودود موذن، خواننده این كنسرت، همكاری می كنند. 
قابل توجه است ودود موذن، فرزند هنرمند خاندان موذن زاده اردبیلی است كه پیش از این نمایشگاه های متعدد نقاشی و حجم و كنسرت های بزرگ موسیقی را در بسیاری از نقاط جهان برگزار كرده است.  
گفتنی است علاقمندان برای تهیه بلیط این كنسرت می توانند هم به صورت آنلاین و با امكان انتخاب صندلی به آدرس اینترنتی iranconsert.com مراجعه و یا با مراكز فروش بلیط ققنوس، كافه كافه كهن، نگین و شهر كتاب البرز تماس بگیرند./ي2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.