رئیس انجمن موسیقی شوشتر از اجرای کنسرت موسیقی در شوشتر توسط گروه «سپهر» خبر داد و گفت: مجوزهای مورد نیاز برای این کار اخذ شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،محمدعلی طهور اظهار کرد: گروه موسیقی سپهر که از اعضای انجمن موسیقی شوشتر هستند قرار است در روزهای پایانی سال‌جاری در این شهرستان به اجرای موسیقی بپردازند و مقدمات کار برای اجرای این کنسرت فراهم شده است.

وی درباره زمان اجرای این کنسرت خاطر نشان کرد: این کنسرت قرار است در روزهای پایانی سال‌جاری و در تاریخ 24 و 25 اسفندماه در شوشتر اجرا شود.

*اخذ مجوزهای لازم برای اجرای موسیقی

رئیس انجمن موسیقی شوشتر ادامه داد: در شرایط کنونی برای اجرای این کنسرت موسیقی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اخذ مجوز شده است.

طهور درباره اجرای موسیقی در این کنسرت تصریح کرد: در این کنسرت قرار است موسیقی سنتی شوشتر اجرا شود و در این باره برنامه‌ریزی لازم انجام شده و گروه سپهر نیز آمادگی کامل برای این مهم دارد.

وی با تاکید بر اینکه اعضای گروه موسیقی سپهر از موسقی‌دانان شوشتری تشکیل شده است، گفت: بهنام ایروانی، مرتضی شنبه‌زاده خواننده، سجاد دشت‌بزرگ نوازنده تار، رضا فاتح نوازنده کمانچه، سینا جِنگ نوازنده تمبک، ابوالفضل نقیب نوازنده دف و دایره و نقیب بم نواز در این کنسرت به اجرای برنامه می‌پردازند.

*برای ایام نوروز برنامه‌‌ای نداریم

رئیس انجمن موسیقی شوشتر درباره برنامه‌های در نظر گرفته شده در ایام نوروز از سوی این انجمن گفت: برنامه خاصی برای اجرا در ایام نوروز نداریم.

وی دلیل عدم اجرای برنامه را در ایام نوروز وجود ایام فاطمیه(س) عنوان کرد و افزود: آغاز ایام فاطمیه(س) از روز پنجم نوروز تا 25 نوروز باعث شده است تا انجمن موسیقی شوشتر در این ایام برنامه‌ای اجرا نکند.
برچسب ها: موسیقی ، شوشتر ، سپهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.