سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجراي 753 كيلومتر خط كشي در راه هاي حوزه استحفاظي احمدآباد خراسان رضوي

سرپرست اداره راه و شهرسازي احمدآباد از اجراي عمليات خط كشي به ميزان753 كيلومتر از راه هاي حوزه استحفاظي (مجموع خطهاي وسط و طرفين)در بخش احمد آباد خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان خراسان رضوي،  محمدرضاجليليان رشيدي در خصوص اقدامات صورت گرفته از سوي اين اداره در حوزه راهداري در سال 91 گفت: تسطيح و تنظيم شانه و راه ها، تسطيح حريم قانوني راه، ترميم و تنظيم قنوها، اجراي عمليات خاكريزي و ... از جمله فعاليت هاي مستمر راهداري است كه با هدف حفظ و نگهداري راه ها انجام مي شود.
وي ادامه داد: در سال گذشته در راه هاي حوزه استحفاظي بخش احمد آباد، 2 ميليون و 250 هزار متر مربع تسطيح حريم قانوني راه، 148 هزار و 500 متر مربع تسطيح و تنظيم شانه ها، 45 كيلومتر ترميم و تنظيم قنوها و شش هزار و 700 متر مكعب عمليات خاكريزي انجام شده است.
جليليان رشيدي با بيان اينكه شش هزار متر مربع تسطيح بستر پل ها و 5 هزار و 200 متر مكعب تنقيه پل ها در راه ها انجام شده است گفت: 2 دستگاه پل در محور بيوه ژن و رباط سفيد تعريض و تونل رباط سفيد در دو نوبت در طول سال شستشوي كامل شده است.
سرپرست اداره راه و شهرسازي احمد آباد اظهار داشت: 3هزار و 965 عدد علائم انتظامي، اخطاري نيز در مكان هاي مناسب در راه ها نصب گرديده است.
جليليان رشيدي به نصب يك هزار 200 عدد تابلو مسيرنما و جهت نماي ارتجاعي و 110 متر مربع تابلوهاي اخباري (اطلاعاتي) در راه هاي شهرستان اشاره كرد و افزود: نگهداري روشنايي 51 كيلومتر از نقاط مه گير و پر حادثه و نصب تابلوهاي كنترل سرعت دوربين و مجتمع خدماتي رفاهي در طول راه ها از ديگر اقدامات راهداري انجام گرفته توسط اين اداره در سال 91 است.
وي تسطيح و رگلاژ راه ها، نظارت مستمر بر حريم راهها و جلوگيري از ساخت و ساز هاي غير مجاز، جمع آوري دستفروشان در محور آزاد راه و محور باغچه – نيشابور را از اقدامات صورت گرفته در بخش ايمني راه هاي اداره راه و شهرسازي احمد آباد بيان كرد.
جليليان رشيدي ادامه داد: در سال 91 پروژه هاي عملياتي لكه گيري و روكش آسفالت گرم در محور روستايي ده غيبي، و عمليات روكش آسفالت گرم محور روستايي بالندر پروژه ديوار ساحلي در محور اسد آباد و اجراي حصار برفگير در ابتدا محور باغچه – نيشابور نيز انجام شده است.
وي اعتبار پروژه عمليات لكه گيري و روكش آسفالت را يك ميليارد و 320 ميليون ريال بيان و كرد و افزود: پروژه مذكور در بهار سال 91 به اتمام رسيده است و پروژه روكش آسفالت گرم محور روستايي بالندر نيز در آذر ماه سال گذشته به بهره برداري رسيده است.
سرپرست اداره راه و شهرسازي احمد آباد ادامه داد: هزينه اعتبار روكش آسفالت محور راه روستايي بالندر به طول 5/6 كيلومتر بوده كه 1/2 كيلومتر باقي مانده كه در سال 91 آسفالت شده است و هزينه مصرفي براي اجراي اين پروژه 2 ميليارد و 240ميليون ريال بوده است.
جليليان رشيدي اعتبار هزينه شده براي پروژه حصار برفگير در محور باغچه –نيشابور را 350 ميليون ريال بيان كرد و افزود: اميد است امسال با تخصيص اعتبار بيشتر بتوانيم پروژه هاي عمراني بيشتري را انجام دهيم.
وي اجراي عمليات برفروبي و شن نمك پاشي در طول زمستان سال گذشته را از جمله فعاليتهاي مهم اين اداره دانست و گفت: در حوزه استحفاظي اداره راه و شهرسازي احمدآباد در سال گذشته، 3 ميليارد و 262 ميليون متر مكعب برفروبي و 3 هزار 351 تن عمليات شن و نمك پاشي انجام شده است./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.