قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی گفت: برای اجرای طرح چهار خطه بجنورد - جنگل گلستان هزار و 600 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد ، عطاالله قادری بابیان این مطلب افزود: در بودجه امسال برای این طرح 160 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

وی بابیان اینکه درحال حاضر محور چهار خطه بجنورد - جنگل گلستان به طول حدود 150 کیلومتر در چهار خط اجرا شده است ،ادامه داد:تاکنون 115 کیلومتر از این محور در سه قطعه به پیمانکاران واگذار شده و این سه قطعه بطور میانگین با 25 تا 30 درصد پیشرفت در دست اجرا قرار دارد.

وی گفت: قطعه چهارم این محور نیز به طول 35 کیلومتر به زودی برای اجرا به پیمانکار واگذار می شود.

قادری مهمترین مشکل اجرای این طرح را کمبود اعتبار دانست و افزود: با تامین اعتبار این پروژه می توان امیدوار بود که پروژه در موعد مقرر پیش بینی شده به بهره برداری برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در مورد کنارگذر شمالی بجنورد از دیگر طرحهای مهر ماندگار در این استان نیز گفت: قطعه نخست این محور مطابق تعهدات قبلی باید تا پایان شهریورماه امسال به بهره برداری برسد .

وی اضافه کرد: در صورت تامین اعتبار، باند جنوبی آن نیز تا پایان خرداد ماه سال آینده تکمیل شده و زیر بار ترافیک قرار می گیرد./س

برچسب ها: محور ، بجنورد ، گلستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.