رئيس اداره راه و شهرسازي زاوه از اجراي عمليات لكه گيري آسفالت در 38 هزار و 55 متر مربع از راههاي حوزه استحفاظي اين شهرستان درسال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان خراسان رضوي، عباس توسليان در بيان فعاليت هاي اين اداره در سال گذشته گفت:حدود 27 هزار و 300متر مربع در سطح راههاي شهري شهرستان در محور تربت حيدريه- دولت آباد – باخزر و11 هزار و 250 متر مربع در سطح راههاي روستايي در محورهاي قلعه آقا حسن-پطرو و عليك و... عمليات ترميم رويه از طريق ماسه آسفالت لكه گيري انجام شده است.
وي ادامه داد: تقاطع پايانه بار گلسرا و كارخانه سيمان زاوه در محور روستايي گلسرا به علت حادثه خيز بودن ، با احداث ميدان و تعريض محور ايمن سازي شده است.
رئيس اداره راه و شهر سازي زاوه همچنين به ساماندهي و ايمن سازي محور تربت حيدريه- دولت آباد – باخزر در محل كمربندي شهن آباد اشاره كرد و گفت: به منظور كاهش تصادفات در اين محور تعداد 3هزار نفر و 400عدد علائم هشدار دهنده به صورت چشم گربه اي و 115 عدد باتومي و نيز علائم مربوطه نصب شده است.
توسليان اظهار داشت: عمليات شانه سازي در محورهاي روستايي كشكك به طول 5/8كيلومتر و نيز محور گلسرا عنبر سرا به طول 3 كيلومتر انجام شد.
وي همچنين به اجراي عمليات شانه سازي حدود 2كيلومتر در انتهاي حوزه استحفاظي اين اداره اشاره كرد و افزود: در اين مسير با توجه به بارش هاي شديد فصلي و آبشستگي شديد شانه راه اين عمليات اجرا شده است.
رييس اداره راه و شهرسازي از اجراي عمليات شيب شيرواني در 2كيلومتر از محور روستا گلسرا -عنبرسرا خبر داد و اظهار اميدواري كرد در سال جديد بتوانيم با توان بيشتر به مردم شريف خدمت رساني كنيم.
برچسب ها: عملیات ، اسفالت ، شهرستان ، زاوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار