سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کامران دانشجو:

سياست باز نيستم/تعدد کاندیداها به صلاح اصولگرايی نیست

دبيركل و تعدادي از اعضاي شوراي مركزي و مسئولين استان‌هاي شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب اسلامي چهارشنبه 28 فروردين با "كامران دانشجو" وزير علوم و تحقيقات فناوري ديدار كردند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران دبيركل و تعدادي از اعضاي شوراي مركزي و مسئولين استان‌هاي شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب اسلامي چهارشنبه 28 فروردين با "كامران دانشجو" وزير علوم و تحقيقات فناوري ديدار كردند.

در این دیدار  دانشجو ضمن تبین شاخص‌های کاندیداهای اصلح گفت: فعاليت‌هاي شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب اسلامي چون در جهت رضاي خدا و با ولايت‌مداري بوده، ارزش زيادي دارد.

وي تصريح كرد:  شما ثابت کرده‌اید که برای رضای خدا قدم برمی‌دارید پس دنبال کسی بروید که شیفته خدمت باشد و نه تشنه قدرت، و شیفته خدمت بودن لازمه‌اش ولایتمداری و دینداری است. دنبال کسی باشید که از مردم و از جنس مردم باشد، خودش را خدمتگزار و خادم مردم بداند،

دانشجو ادامه داد: كانديداي رياست جمهوري بايد ساده زیست باشد و داشتن تمام این خصایص بدون ادعا باشد نه اینکه ادعا ساده ‌زیستی و مردمی بودن را داشته باشد.

وزير علوم تصريح كرد: رئیس جمهور باید تیم همراهش انقلابی و مومن به انقلاب و با تجربه باشد و باید تیم همراه رئیس جمهور دغدغه خدمت به مردم را داشته باشند نه دغدغه پست و مقام.

وي اظهار داشت: من بارها با صداقت گفته‌ام سیاست را خوب میفهم ولی سیاست باز نیستم من فکر می‌کنم تعدد کاندیداها به صلاح اصولگرايی نیست و به این قائلم که کاندیداها باید باهم به این نتیجه برسند که تعدادشان را کم کنند.

دانشجو گفت: همیشه آمدن تکلیف نیست گاهی احساس نیامدن نیز می‌تواند تکلیف باشد. و این موضوع را صراحتا می گویم که اصلا انگیزه‌ای برای کاندیداتوری ریاست جمهوری ندارم.

دانشجو درباره با خدمت در دولت دهم تاکید کرد: به عنوان عضو دولت افتخار مي‌كنم كه خدمات دولت در طي دولت‌هاي نهم و دهم به مردم با تمام خدمات ارائه شده در 25 سال قبل از آن قابل مقايسه است به طوري كه در حوزه توليد علم در سال 1384 فقط سه دهم درصد از علم دنيا در ايران توليد مي‌شد در حالي كه اكنون 1/2 درصد علم دنيا در ايران توليد مي‌شود و اين رشد 7 برابري توليد علم مبناي بسياري از پيشرفت‌هاي ديگر كشور قرار گرفته و اقتداري به مراتب بيش از پيش به نظام جمهوري اسلامي بخشيده است.

وزیر علوم درباره با کسانی که خدمات دولت را نادیده می‌گیرند؛ گفت: صفر تلقي كردن خدمات دولت به نفع نظام نيست و عده‌اي مي‌خواهند با ناديده گرفتن خدمات دولت در مقايسه با صفر براي خود جايگاهي كسب كنند که علي‌رغم تمامي سياه‌نمايي‌ها برآيند حركت ملت، دولت و نظام جمهوري اسلامي به سمت پيشرفت و توسعه مي‌باشد و دنيا متأثر از اين فضاي كشور ايران است و دشمنان از اين موضوع وحشت‌زده شده‌اند.

وي افزود: حب مقام و تشنگي به قدرت باعث مي‌شود كه افرادي سعي كنند كار دولت را صفر نشان دهند و فقط تخريب كنند در حالي كه مقام معظم رهبري فرمودند دولت بعدی بايد نقاط مثبت اين دولت را داشته باشد بدون نقاط ضعف و اين به معناي وجود نقاط مثبت و كارها و خدمت‌گزاري‌هاي مناسب در دولت دهم است كه برخي نمي‌خواهند يا با توجه به حب مقامي كه دارند نمي‌توانند آن را بيان كنند.

دانشجو با اشاره به انتخابات شوراها گفت: شوراها را دست کم نگیرید این مهم است که چه کسی وارد شوراها می شوند و دغدغه‌تان نباید کمتر از انتخابات ریاست جمهوری باشد. شما باید برای شوراهای کلانشهر ها مخصوصا تهران برنامه ریزی داشته باشید.

بر پايه اين گزارش در ابتدای این دیدار دبیر کل شورا هماهنگی و حاضرین در جلسه نقطه نظرات خود را نطرح كردند که در راستا  علی اسفندیاری دبیر کل شورا گزارشی از روند عملکرد شورا در سال گذشته و حضور گسترده شورا هماهنگی در  انتخابات مجلس شورای اسلامی با ارائه فهرست وحدت در تهران و حمایت از کاندیداهای اصولگرا در سراسر کشور و توفیق قابل توجهی از ایشان برای راه‌یابی به مجلس دادند و تحلیل جامعی از مسائل روز در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از دیدگاه شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی ارائه کردند.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.