رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، درگذشت جمعی از هموطنانمان در زلزله اخیر شهرستان دشتی استان بوشهر را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج، فرهاد دانشجو در این پیام اظهار داشت:  وقوع حادثه تأثر برانگیز زلزله در منطقه دشتی استان بوشهر که موجب خسارات، ضایعات و جان باختن جمعی از هموطنان عزیز و اهالی ولایتمدار، غیرتمند و شریف این منطقه شد موجب تأثر و تألم شدید اینجانب شد.

رئیس دانشگاه اسلامی خاطرنشان کرد: بی شک اینگونه حوادث طبیعی که از جمله آزمایشات بزرگ خداوند حکیم است مردم شریف و با فرهنگ این منطقه را نه تنها دلسرد و مأیوس نخواهد کرد بلکه با نهایت صبر و بردباری این مصیبت بزرگ را تحمل کرده و با امید به آینده‌ای بهتر برای سازندگی و بهسازی شهر و روستای خود کمر همت خواهند بست.

وی ادامه داد: اینجانب این ضایعه جانگداز را صمیمانه به رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای مدظله و به اهالی محترم این منطقه تسلیت و تعزیت عرض کرده و برای مصدومان و مجروحان حادثه سلامتی و شفای عاجل، برای جان باختگان رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

دانشجو یادآور شد: بی‌تردید دانشگاه آزاد اسلامی نیز بر خود لازم می‌داند برای تسکین آلام و خسارات وارده به این مردم نجیب و بزرگوار از هر نوع همکاری و مساعدت دریغ نکنند./ج1

برچسب ها: دانشگاه ، رهبر ، ضایعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
امیر حسین
۱۱:۰۵ ۲۶ فروردين ۱۳۹۲
ممنون از رییس دانشگاه ازاد