سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرهادی در نشست خبری با اصحاب رسانه خبر داد

ثبت نام قطعی 574 داوطلب انتخابات شوراها طی 4 روز

فرماندار شهرستان تهران گفت: طی 4 روزی که از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراها می‌گذرد تاکنون 574 نامزد ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "عیسی فرهادی" در پایان چهارمین روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در جمع اصحاب رسانه ضمن تبریک سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و یادآوری قهرمانی‌های نیروی زمینی ارتش به ملت بزرگ ایران اظهار داشت: امروز تعداد 223 سفر از داوطلبان انتخابات شوراها ثبت‌نام قطعی خود را انجام دادند.  
 
وی با بیان اینکه طی 4 روزی که از آغاز ثبت‌نام برای انتخابات شوراها می‌گذرد تعداد 574 نفر ثبت نام قطعی خود را انجام داده‌اند و پرونده‌های آنان کامل شده است، افزود: از تعداد 574 داوطلب، 507 نفر آنان مرد و 67 نفر آنها خانم هستند.  
 
فرهادی درباره تحصیلات این کاندیداها اظهار داشت: 4 نفر فوق دیپلم، 319 نفر لیسانس، 190 نفر فوق لیسانس، 55 نفر دکتری، یک نفر فوق دکتری، یک نفر دانشجوی کارشناسی ارشد، یک نفر حقوق خصوصی و دو نفر دارای تحصیلات حوزوی هستند.  
 
فرماندار شهرستان تهران افزود: ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شوراها تا پایان روز یکشنبه انجام خواهد شد و افرادی که به ما مراجعه کنند مراحل ثبت‌نامی آنان طی می‌شود.  
 
وی در ادامه از داوطلبان درخواست کرد تا ثبت نام خود را به روز شنبه و یکشنبه موکول نکنند چرا که فرمانداری جمعه نیز همچنان پذیرای داوطلبان انتخابات شوراها خواهد بود.  
 
فرهادی در پاسخ به سوالی درباره این که آیا مصوبه مجلس مبنی بر برگزاری یکپارچه انتخابات در تهران و ری به فرمانداری ابلاغ شده است گفت:‌هر قانونی که توسط مجلس شورای اسلامی تصویب می‌شود، باید به تصویب شورای نگهبان نیز برسد.  
 
فرماندار تهران خاطرنشان کرد: این قانون زمانی جنبه اجرایی پیدا می‌کند که توسط رئیس‌جمهور ابلاغ شود و صرفا تصویب یک قانون جنبه اجرایی پیدا نمی‌کند. 

انتهای پیام/ 
برچسب ها: فرهادی ، انتخابات ، شوراها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.