علی اوسط هاشمی فرماندار دولت اصلاحات و عصمت ناظری مشاور امور زنان دولت کارگزاران هم کاندیدای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "علی اوسط هاشمی" فرماندار تهران در سالهای 80 تا 83 در دولت اصلاحات با حضور در فرمانداری تهران داوطلب چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شد.

وی در جمع خبرنگاران انگیزه خود را از نامزد شدن در انتخابات شوراها احترام به نهادهای جوشیده از آراء مردم  عنوان کرد و افزود: بیش از 20 سال سابقه کار در وزارت کشور را دارم و معتقدم هر فردی باید براساس حق خود وارد عرصه سیاست شود.

همچنین عصمت ناظری مشاور امور زنان در دوره ریاست جمهوری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با حضور در فرمانداری تهران کاندیدای چهارمین دوره انتخابات شوراها شد.

وی با بیان اینکه ارتباط نزدیکی با خانواده‌های شهدا دارد گفت: افتخار بزرگ من این است که در شهر ری زندگی‌ می‌کنم و هم‌اکنون نیز یکی از زنان فعال این منطقه هستم.

ناظری تصریح کرد: نگاه کلی به امور شهر دارم اما در این میان دغدغه‌ها و مشکلات زنان برایم بسیار اهمیت دارد.

**ربيعي و بمانيان هم کانديدا شدند

 بمانیان شهردار منطقه 1 در دو دوره مدیریت محمدباقر قالیباف و محمود احمدی‌نژاد با حضور در فرمانداری شهرستان تهران داوطلب چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شد.

وی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنده تجربه همکاری با شهردار تهران و شهردار سابق را دارم اما هنوز صحبتی برای ورود به لیست احتمالی این دو فرد با بنده انجام نشده است.

همچنین جعفر ربیعی مدیرعامل سابق شرکت بهره‌برداری مترو تهران با حضور در فرمانداری تهران نسبت به ثبت‌نام در چهارمین دوره انتخابات شوراها اقدام کرد.

وی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مترو باید تقویت شود و ورود بنده نیز سیاسی نیست که بخواهم در حزب خاصی حضور داشته باشم و فعلا نیز مستقل آمده‌ام اما قرار است ائتلاف متخصصین حمل و نقل عمومی ایجاد و لیست آن ارائه شود.

**همسر روح‌الامینی داوطلب انتخابات شوراها شد 

"زهره حقیقی" همسر عبدالحسین روح‌الامینی با حضوردر فرمانداری شهرستان تهران داوطلب چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شد.  
 
گفتنی است که گروه‌های مختلف از جمله جبهه ایستادگی برای انتخابات شوراها از وی دعوت کرده‌اند.  
 
حقیقی مدتی نیز عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار