سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پوستر فیلم ضد ایرانی 600 ارائه شد

پوستر فیلم ضد ایرانی "600: وحشت از یک امپراطوری" منتشر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از کالیدر،  امروز تصاویر جدیدی از فیلم ضد ایرانی"600: ظهور یک امپراطوری" به کارگردانی "نوام مورو"  منتشر شد.  
در این فیلم "سالیوان استاپلتون" ایفاگر نقش "تمیستوسل"، کسی که ارتش یونان را هدایت می کند دیده می شود.  
در ظاهر فیلم 300 علیرغم فروش قابل قبولش در گیشه های آمریکا نتوانست در جا انداختن چهرهای منفی از مردم ایران چندان موفق باشد. روی همین حساب هالیوودی ها دوز دارو را بالاتر برده اند و قرار است یک فیلم ششصد سی سی (قسمت دوم سیصد) را به فضای افکار عمومی تزریق کنند، اما ار آنجایی که جواب دادن این پروژه هم محل تردید است امکان دارد بعد از اکران آن منتظر آمپولهای نهصد سی سی تا نه هزار لیتری آن ها هم بنشینیم.
داستان این قسمت متمرکز بر کارکتر "ارتمیس" با بازی " اوا گرین" می باشد.  "ارتمیس" پس از پدرش فرمانده ی یکی از ساتراپ های کشور پهناور ایران (پارس) بوده است که آن کشور در اصلی یونانی بوده است اما تحت حاکمیت پارسیان قرار گرفته بوده است و بنابر گفته های بعضی تاریخدانان یونانی او در جنگی برضد یونان به پادشاه ان زمان ایران خشایار شاه بسیار کمک کرده است و یکی از فرماندهان ارتش دریایی پارسیان بوده است اما در این فیلم به گونه ای دیگر او نشان داده خواهد شد. 
در کتاب های مصور و این فیلم از او به عنوان فرمانده ی کینه توز سپاهیان پارسیان نام برده شده است . "ارتمیس" دومین فرمانده ی قدرتمند ارتش پارسیان و هخامنشیان می باشد که بسیار به پادشاه قدرتمند آنها "خشایار شاه" با بازی " رورریگو سانتورو" کمک کرده است. همچنین دلیل و انگیزه ی بسیاری "ارتمیس"  برای شرکت در جنگ با یونان داشته است و کینه های بسیاری از آنان در خود نگه داشته است و وی در دوران کودکی خانواده اش را به دست خود به قتل رساند . 
قرار است فیلم "300: ظهور یک امپراطوری"  در تاریخ ۲ آگوست اکران شود./ي2
برچسب ها: سینما ، پوستر ، ضد ایرانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.