سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهسازي شهر زلزله زده آذربايجان شرقي 9 ماهه به کار خود پايان مي دهد

معاون امور بازسازي مسکن روستايي بنياد مسکن انقلاب اسلامي گفت: اميدوار هستيم کار بهسازي و مقاوم سازي آذربايجان شرقي 9 ماهه به پايان تيرماه سال 92 محسوب مي شود به پايان برسد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ عزيزالله مهديان در نشست خبري امروز خود با بيان اينکه سال گذشته بلاياي طبيعي بسياري از جمله زلزله و سيل در کشور اتفاق افتاده بود، گفت: مهمترين بلاياي طبيعي در سال 91، زلزله آذربايجان شرقي بود که خسارات بسياري برجاي گذاشت.
وي در ادامه افزود: وقوع زلزله در آذربايجان شرقي در زمان خاصي و نزديک زمستان به وقوع پيوست که همين امر موجب تخريب و افزايش حجم کار در اين منطقه شد.
معاون امور بازسازي مسکن روستايي بنياد مسکن انقلاب اسلامي با بيان اينکه يک هزار واحد مسکوني روستايي و 20 هزار واحد مسکوني شهري در اين زلزله تخريب شد، گفت: 15 هزار واحد مسکوني روستايي خسارات جزئي و تعميري داشتند که با استفاده از اعتبارات تامين شده از سوي دولت کار خود را آغاز کردند.
مهديان در ادامه تصريح کرد: بيش از 10 هزار واحد مسکوني روستايي قابل سکونت، 12 هزار و 695 واحد مسکوني روستايي در حال سقف ريزي و 11 هزار و 839 واحد مسکوني کار ساخت آنها به اتمام رسيده است.
وي در ادامه اظهار داشت: بازسازي آذربايجان شرقي در سال گذشته تا پايان آذرماه ادامه داشت و به دليل سرماي شديد کار به طور موقت پايان گرفت که خوشبختانه با شروع سال جديد، ساخت اين واحدها در حال حاضر آغاز شده است.
معاون امور بازسازي مسکن روستايي بنياد مسکن انقلاب اسلامي در ادامه يادآور شد: در حال حاضر ساخت و ساز و بهسازي واحدهاي خسارت ديده در آذربايجان شرقي با شدت در حال اجرا است و اميدوار هستيم تا پايان تيرماه ساخت اين واحدها صد در صد به اتمام برسد.
مهديان در پايان خاطرنشان کرد: کار ساخت آذربايجان شرقي کمتر از 9 ماه به پايان مي رسد.
وي يادآور شد: در کار بازسازي آذربايجان شرقي 10 ستاد روستايي و 10 ستاد معين روستايي و 3 ستاد شهري فعاليت داشتند./س

برچسب ها: بهسازی ، مسکن ، روستایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.