سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شبکه سحر برای مخاطبان آذری،" کابوس " پخش می کند

تله فیلم " کابوس " روز یکشنبه از شبکه جهانی سحر برای مخاطبان آذری زبان به نمایش در می آید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، فیلم تلویزیونی " کابوس " ساخته سیروس مقدم از سیمای آذری این شبکه پخش خواهد شد.
" کابوس " به سرپرستی مهدی حسین زاده و مدیریت دوبلاژ سعید بحرالعلومی برای پخش آماده شده است. در این کار غلامرضا صفوی به عنوان مترجم، النور باغیش اف به عنوان ویراستار و لیلا بابایی نیز به عنوان صدابردار همکاری داشته اند.
سعید جلوه گری، مهدی حسین زاده، سعید بحر العلومی، لیلا بابایی، ونوس محسن زاده و ندا سام صدا پیشگانی هستند که کار دوبله این تله فیلم را انجام داده اند.
" کابوس " را سیروس مقدم کارگردانی و الهام غفوری نیز تهیه کنندگی نموده است و امین زندگانی، مهراوه شریفی‌نیا، کورش سلیمانی، فرشید زارعی‌فرد، بهنام قربانی، شهرزاد کمالزاده، هیلدا خسروی، بهروز خوش‌فطرت، محمدرضا نصیری و نفیسه روشن در آن به ایفای نقش پرداخته اند.
" کابوس " درباره دختری جوان است که چهار سال بعد از ازدواج با منصور دچار بیماری روانی می شود. این بیماری از او چهره زنی ناسازگار ساخته است و تلاش های همسر و خانواده اش برای معالجه نتیجه نمی دهد و شرایط روحی او روز به روز بدتر می شود.  تا اینکه در موقعیتی بحرانی با زنی رو به رو می شود که ...
" کابوس " روز یکشنبه ساعت 16:30 از سیمای آذری شبکه سحر برای مخاطبان آذری زبان به مدت 108 دقیقه به روی آنتن خواهد رفت./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.