سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گسترش عمليات ارتش سوريه عليه تروريست ها

ارتش سوريه عمليات خود را عليه گروه هاي مسلح تروريست گسترش داده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم ؛‌ درباره آخرين تحولات ميداني در سوريه گفت: ارتش سوريه به عمليات نظامي عليه گروه هاي مسلح در مناطق مختلف اين کشور ادامه مي دهد. منابع رسمي اين کشور اعلام کردند ده ها نفر از تروريست هاي مسلح در اين درگيري ها کشته شدند. درگيري هاي امروز بر بخش غربي حومه شهر دمشق و مشخصا منطقه داريا متمرکز بوده است. يکي از منابع نظامي سوريه اعلام کرد بيش از ده نفر از عناصر مسلح در يکي از ساختمان هاي مسکوني در نزديکي حرم حضرت سکينه(س) کشته شده اند. ارتش سوريه تمرکز خود را در اطراف حرم تشديد کرده است.

در منطقه جوبر در حومه دمشق، درگيري هاي شديدي ميان ارتش سوريه و گروه هاي مسلح رخ دهد که در اين درگيري ده ها نفر از عناصر مسلح کشته شده و شماري از خودروهاي آنان مجهز به تيربار منهدم شد. نظاميان ارتش سوريه توانستند بر برخي از اماکن نظامي وابسته به عناصر مسلح در اين منطقه سيطره يابند. در شمال فرودگاه بين المللي دمشق نيز ده ها نفر از عناصر مسلح کشته و بازداشت شدند. ارتش سوريه به عمليات خود در شهر حلب و مشخصا منطقه شيخ مقصود ادامه مي دهد.

وي افزود: گروه هاي مسلح چند گلوله خمپاره به منطقه هنانو در شهر حلب پرتاب کردند که باعث کشته شدن يک شهروند سوري و زخمي شدن چند نفر ديگر شد. ارتش سوريه در حومه استان حمص توانست اماکن وابسته به عناصر مسلح را منهدم و شماري از آنان را بازداشت کنند. چندين بمب نيز در اين منطقه خنثي شد. ارتش سوريه در استان الحسکه که هم مرز با ترکيه و عراق است، پيشرفت هاي خوبي داشته است.

همچنين درگيري هايي ميان دو گروه موسوم به ارتش آزاد و جبهه النصره درباره پول هاي سرقتي از مردم رخ داده و ارتش سوريه مراکز وابسته به اين دو گروه را هدف قرار داده است. تحولات ميداني و نظامي در سوريه نشان مي دهد که ارتش سوريه دايره عمليات خود را عليه گروه هاي مسلح در مناطق مختلف اين کشور گسترش داده است.

                              
                                   آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.  

برچسب ها: سوریه ، ارتش ، تروریست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.