ارتش سوريه چند سرکرده گروهک ترويستي را به هلاکت رساند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ؛‌ ارتش سوريه چند سرکرده گروهک تروريستي «جبهه النصره» را در منطقه المليحه به هلاکت رساند.

نام عناصر برجسته گروهک تروريستي جبهه النصره کشته شده عبارتند از «فادي جيرودي ، فايز الخطيب، رماح حسن الخطاب ملقب به «العوبشي»، احمد حصيده ، خليل سامي خليل، محمد خلف ، عبد الله اوسو ، محمد عقله و سعود جيرودي و طارق کستواني است.يک زن ساکن منطقه مليحه در حال بازگشت به خانه اش به خبرنگار شبکه سوريه گفت: خدا ارتش سوريه را بر دشمنانش پيروز کند و ما پس از بازگشت به محل سکونت خود و حضور ارتش سوريه احساس امنيت مي کنيم.

از سوي ديگر يک فرمانده ارتش سوريه که مسئوليت پارکسازي اين منطقه بر عهده دارد گفت: گزارش هايي به دست ما رسيد مبني بر اين که برخي عناصر مسلح تلاش دارند وارد اين منطقه شوند و از  اينجا قصد داشتند به شهر جرمانه وارد شوند.وي افزود: افراد ارتش سوريه با ورود به مناطق حضور افراد مسلح اين مناطق را به محاصره خود درآورده و پاکسازي آن را آغاز کردند.

يک نوجوان ساکن منطقه المليحه در اين باره گفت: هدف افراد تروريست تخريب و کشتار مردم است ، اما با حضور ارتش سوريه وضع اين منطقه تغيير کرده  و رو به بهبود است.  همچنين يک فرد ديگر از ساکنان اين منطقه گفت: گروه موسوم به ارتش آزاد سوريه خانه هاي مارا خراب کردند و زنان و فرزندانمان را ربودند و ما از خدا مي خواهيم ارتش سوريه را پيروز  کند.  

                             آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.  
برچسب ها: تروریست ، سرکرده ، النصره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار