سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محسني‌ثاني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

همايش انتخاباتي دولت در استاديوم آزادي در رصد مجلس قرار دارد

رئيس کميته امنيت ملي مجلس، با بيان اينکه در جشن تقدير از اعضاي ستاد تسهيلات سفرهاي کشور در استاديوم آزادي بهره‌برداري‌هاي سياسي نهفته است، گفت: اگر برگزاري اين همايش به فعليت برسد، مجلس هم از بعد سياسي و هم از بعد منابع هزينه‌اي به اين موضوع ورود خواهد کرد.

"محمدرضا محسني‌ثاني" نماينده مردم سبزوار و جغتاي در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاري جشن تقدير از اعضاي ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي که دولت متولي برپايي آن است، گفت: برگزاري اين همايش در آستانه انتخابات رياست جمهوري، در راستاي بهره‌گيري‌هاي سياسي تلقي مي‌شود و احساس بر اين است که هدف از برگزاري اين همايش صرفا تجليل از اعضاي ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي نباشد.
 
وي در ادامه با اشاره به منابع مالي بسيار وسيعي که براي برگزاري اين جشن تدارک ديده شده، افزود: اين اقدام سوء استفاده از امکانات دولتي و عمومي و بيت‌المال براي انتخابات است و اقدامي خلاف قانون به شمار مي‌رود.
 
رئيس کميته امنيت ملي مجلس، در ادامه با تاکيد براينکه مجلس از بعد نظارتي خود اين همايش را رصد خواهد کرد، اظهار داشت: اگر اين همايش برگزار شود، مجلس هم از بعد سياسي و هم از بعد هزينه‌اي اين اقدام را بررسي خواهد کرد.
 
گقتني است؛  محمدشريف ملک‌زاده، رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع و گردشگري از برگزاري جشن تقدير از اعضاي ستاد تسهيلات سفرهاي کشور با حضور مقام‌هاي عالي کشور در استاديوم صد‌هزار نفري آزادي در 28 فروردين‌ماه خبر داد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: مجلس ، همایش ، دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.