نماینده مردم گرگان در مجلس گفت: کسانی‌که منسوب به حلقه انحراف هستند قصد حضور در انتخابات را دارند، اما مردم خیانت فتنه‌گران ۸۸ و تفکرات انحرافی و تمرد از دستورات رهبر معظم انقلاب را فراموش نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان در مجلس در نطق میان‌دستور خود در صحن علنی امروز (چهارشنبه 21 فروردین) مجلس با اشاره به نامگذاری سال جاري به نام "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" از سوي رهبر معظم انقلاب گفت:قطعا انتخابات ریاست جمهوری و شوراها مهمترین مصداق "حماسه سیاسی" در سال جاري است.
 
وی در ادامه افزود: مردم پرشورتر از 22 بهمن در انتخابات آتی حضور خواهند یافت و علاوه بر انتخاب شایسته در شوراها، رئیس‌جمهوری انقلابی، بصیر، ولایت‌مدار و کاردان  را انتخاب خواهند کرد.

طاهري اضافه كرد: همان‌گونه که رهبری معظم در ابتدای سال فرمودند ضرورت دارد کسانی که معتقد به جمهوری اسلامی بوده و از توان لازم در این امر مهم برخوردارند، خود را در معرض رأی مردم قرار دهند.
 
عضو کمیسیون فرهنگي مجلس همچنين افزود: این‌روزها شاهد هستیم که برخی جریان‌هایی که در ایجاد فتنه 88 نقش داشته‌اند و نیز کسانی که منسوب به حلقه انحراف هستند، قصد فریب افکار عمومی و حضور در این عرصه را دارند؛ بايد از آنان پرسيد كه شعار جمهوری ایرانی و مکتب ایرانی چگونه با التزام به جمهوری اسلامی سازگار است؟ این جریانات می‌دانند که مردم خیانت آنها در دوره اصلاحات و فتنه 88 و تفکرات انحرافی و تمرد ایشان از دستورات رهبری معظم را فراموش نخواهند کرد.
 
طاهری در بخش ديگري از اظهارت خود در خصوص لزوم تحقق "حماسه اقتصادی" در سال جديد  اظهار داشت: بر ما مجلسیان فرض است که به دور از شعار زدگی در جهت رفع مشکلات اقتصادی و با تصویب قوانین راه‌گشا و نظارت موثر و با کمک مسئولین سایر قوا اقدامی عملی در زمینه تحقق "حماسه اقتصادی" انجام دهیم.  
 
نماینده گرگان در پایان ضمن اشاره به اتفاقات یکشنبه سیاه مجلس در 15 بهمن سال گذشته خاطرنشان کرد: دیروز نیز شاهد حادثه تلخ دیگری بودیم و آن محاکمه نظام اسلامی در قالب طرح سوال از وزیر کشور بود، امروز در جلسه فراکسیون روحانیون مجلس از این اتفاق ناگوار اظهار تأسف شد و اکیداً انتظار داریم هیئت رئیسه و کمیسیون امنیت ملی مجلس در این خصوص پاسخگو باشند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار