سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بور بور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

قاليباف؛ گزينه مطلوب جمعيت وفاداران/ حمايت نهايي از گزينه جبهه پيروان خط امام و رهبري

قائم مقام جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي گفت: احزاب و گروه‌‌‌ها به جای اینکه بر روی برنامه و شاخص‌ها تمرکز کنند، بيشتر به افراد و شخصیت‌ها تکیه‌ دارند که باید این نقص برطرف شود.

"حبیب‌الله بوربور" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با فعالیت‌های انتخاباتی احزاب اظهار داشت: وظیفه احزاب و گروه‌ها ارائه برنامه و شاخص‌ها و تشکیل تیم‌های انتخاباتی است و بايد از فرد محوري بپرهيزند.
 
قائم مقام جمعیت "وفاداران انقلاب اسلامی" بیان کرد: متاسفانه احزاب و گروه‌‌‌ها به جای اینکه بر روی برنامه و شاخص‌ها تمرکز کنند، بيشتر به افراد و شخصیت‌ها تکیه‌دارند که باید این نقص برطرف شود.  
 
بوربور در ارتباط به نحوه فعالیت جمعیت وفاداران در انتخابات پیش‌رو گفت: دیدگاه این جمعیت نسبت به کاندیدای انتخاباتی براساس فرمایش مقام معظم رهبري این است که فردی را به مردم معرفی کند که از توانمندی بالای اجرایی برخوردار باشد.  
 
وی افزود:  در جمع‌ بندی شورای مرکزی با توجه به تجربه اجرايي آقای" قالیباف" وي به عنوان گزینه مطلوب و مورد تاييد مطرح شده است اما جمعيت وفادان در نظر دارد از گزينه‌ نهايي جبهه پيروان خط امام و رهبري حمايت كند.

 قائم مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: پرشور بودن انتخابات سال 92 حائز اهمیت است که انشاءالله شاهد حضور گسترده مردم برای تعیین سرنوشت سیاسی کشور خواهیم بود.  

انتهای پیام/  

برچسب ها: بور ، احزاب ، وظیفه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.