سخنگوی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: وحدت اصولگریان در چارچوب نظام است و کسب قدرت در مرحله بعد قرار می‌گیرد، چرا که حفظ چارچوب نظام در اولویت قرار دارد.

"محمد عظیمی" در گقتکو با خبرنگار احزاب وتشکل‌ها باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اختلافات داخلی اصلاح‌طلبان و عدم اجماع آنان در آستانه انتخابات گفت: وحدت گروه‌های موسوم به اصلاح‌طلب در مقاطع مختلف و به صورت تاکتیکی است.

وی با اشاره به وحدت اصولگریان در مقاطع مختلف کشور خاطرنشان کرد: وحدت اصولگریان در چارچوب نظام است و کسب قدرت در مرحله بعد قرار می‌گیرد، چرا که حفظ چارچوب نظام دراولویت قرار دارد و اصولگریان از خواسته‌های خود نیز برای حمایت از نظام صرف‌نظر می‌کنند.

سخنگوی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ساکتین و عوامل فتنه حق شرکت در انتخابات را ندارند، اظهارداشت: از میان گروه‌های موسوم به اصلاح طلب نیز تنها کسانی می‌توانند در انتخابات وارد عرصه رقابتی شوند که در فتنه 88 نقش نداشته و موضع‌گیری آنان شفاف و روشن باشد.

عظیمی در پایان با بیان اینکه انشقاق عمده‌ای در میان گروه‌های موسوم به اصلاح‌طلب وجود دارد، تصریح کرد: اصلاح‌طلبان بر سر منافع و کسب قدرت با یکدیگر متحد شده‌اند، بنایراین زمینه‌های بسیاری برای انشقاق آنان وجود دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار