سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدير دولت سوريه از موفقيتهاي ارتش

هيئت دولت سوريه در نشستي با تمجيد از موفقيتهاي چشمگير ارتش سوريه در نبرد با گروههاي تروريستي مسلح ،حمله انفجاري انتحاري ميدان سبع بحرات را در دمشق محکوم کرد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ؛ دولت سوريه تأکيد کرد  اين گونه اقدامات تروريستي که از روي يأس و نااميدي انجام مي شود بر عزم و پافشاري دولت براي تعقيب گروه هاي تروريستي مسلح و تقويت توانايي اقتصاد کشور و ادامه حرکت در مسير گفتگوي فراگير ملي خواهد افزود .

وائل حلقي نخست وزير سوريه در اين جلسه گزارشي از فعاليت هاي دولت در هفته گذشته از جمله فعال سازي روابط تجاري و توسعه اي با برخي کشورهاي دوست براي تقويت اقتصاد ملي سوريه عرضه کرد .وي به گشايش هايي که در تأمين فرآورده‌هاي نفتي و مواد اساسي در سراسر سوريه به وجود آمده اشاره کرد .

وليد معلم وزير خارجه سوريه نيز در اين جلسه درباره تحولات منطقه و بازتاب هاي آن بر سوريه صحبت و تأکيد کرد ملت سوريه به لطف قهرماني هاي ارتش و پافشاري مردم براي موفقيت کنفرانس گفتگوهاي آينده ، قدرت آن را دارد که با همه چالشها مقابله کند و آنها را پشت سر گذارد.
هيئت دولت همچنين درباره تدابير و آماده سازي وزارت آموزش و پرورش براي برگزاري انتخابات در همه استانها با توجه به وضع کنوني بحث و تبادل نظر کرد و بر برگزاري انتخابات در زمان مشخص شده ،‌تأکيد شد .

هيئت دولت همچنين برخي مواد قانون مبارزه با پولشويي و مبارزه با تأمين مالي تروريسم را اصلاح کرد .در خصوص قيمت ليره سوريه نيز رئيس بانک مرکزي اين کشور تأکيد کرد اين بانک به صورت مداوم وارد عمل خواهد شد و هرکسي که سفته بازي يا با قيمت ليره را دچار نوسان مي کند مجازات خواهد شد .

                                آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.    
برچسب ها: دولت ، ارتش ، سوریه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.