سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمید زالی:

"همه خانواده من" با هزینه ناچیزی ساخته شد

سریال "همه خانواده من" با هزینه ناچیز و مدت زمان کوتاه تولید و ساخته شده است.

ه گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران روز گذشته در برنامه تلویزیونی "گلخانه" حمید زالی، تهیه کنده "همه خانواده من" گفت: جدای از فرم، معماری و فرهنگ اصیل ایرانی در سریال "همه خانواده من" امسال در بخش کارهای مناسبتی یک اتفاق ویژه افتاد و با تغیير رویه، محتوا حائز اهمیت شد.
وی ادامه داد: "همه خانواده من" صرف خنده بدون تاثیر، ساخته نشد زيرا کمدی بعد از تراژدی اصلی‌ترین بخش دارم را تشکیل می‌دهد و ابزار  بسیار مهمی در انتقال مفاهیم است این اثر برای من یک زندگی بود زیرا با پول اندک و مدت زمان کوتاه تولید ساخته شد.
زالی عنوان کرد: عشق و مسئولیت در همه گروه خاستگاه اصلی ساخت این سریال بود و انگیزه اصلی ما از سا خت این مجموعه تشویق مردم به انجام امور خیر و خیریه بود.
این تهیه کننده تصریح کرد: کاشان علاوه بر معماری زیبا، مردمی بسیار فعال در انجام امور خیر دارد و ما در این فیلم به دو صنعت مهم این شهر گلاب گیری و فرش پرداختیم و این امر با دارا بودن ذوق و سلیقه مملو از تابلوهای زیبا بود.
زالی در خصوص تصویربرداری و نحوه پلان گیری اظهار داشت: 7 هزار پلان برای این اثر گرفته شد و با توجه به سلیقه "داریوش فرهنگ"، وی از هیچ پلانی به سادگی نمی گذشت و سر صحنه سکانس نتیجه اذان گفتن لطف الله خان همه ما منتقلب شدیم./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.