"با بهار تا بهار" به تهیه کنندگی داوود قچاق و کارگردانی محمود معظمی از نیمه اسفند ماه روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، داوود قچاق با اعلام این که سریال 30 قسمتی " امروز و فردا" به " از بهار تا بهار " تغییر نام داده است، افزود: این مجموعه  به سفارش گروه کودک و خردسال شبکه کودک و زندگی برای پخش در ایام نوروز 92 ساخته شده است. 
به گفته این تهیه کننده موسیقی تیتراژ این سریال را حسین فاضل بر اساس ترانه ای از نرگس جعفری ساخته و نوجوانی 11 ساله به نام مهرشاد حیدری آن را اجرا کرده است.
وی با بیان این که موسیقی تیتراژ این برنامه دوشنبه 30 بهمن ماه ضبط می شود، تصریح کرد: با توجه به گروه مخاطبان این سریال تلویزیونی در تیتراژ این برنامه از انیمیشن  و جلوه های گرافیکی استفاده شده است.
این تهیه کننده درباره زمان پخش سریال گفت: بر اساس توافق های صورت گرفته، پخش "با بهار تا بهار" نیمه اسفندماه مصادف با روز درختکاری در شبکه دو آغاز می شود و تا 15 فروردین 92 ادامه خواهد داشت.
وی گفت: این سریال برای بچه ها ساخته شده و در آن به مسائلي مانند تقلب، امانتداری، دروغ، نحوه استفاده از اینترنت و تکنولوژی‌های روز، روز درخت کاری، احیای آداب و سنن کهن ایران مانند صله رحم، خانه‌تکانی و چهارشنبه‌سوری پرداخته می شود. 
از بازیگران این سریال می توان از رضا فیاضی، لاله صبوری، مهران صادقی، پدرام اسدزاده،نازنین پیرکاری، علی مقصودی و علی سلیمانی نام برد. 
به گفته قچاق علاوه بر بازیگران اصلی بیش از 100 بازیگر دیگر نیز در این مجموعه 30 قسمتی حضور خواهند داشت که از آن ها می توان به آتش تقی پور،مرتضی کاظمی،امیر شکوهی،آرزو روشناس،فروغ قجابگلی، محمد بدرلو،علی اصغر احمدی مقدم،پیمان پور نیک دست ،اکبر مددی مهر، حمید رضا عرب سرخی ،فرهاد بشارتی، امیر کاظمی اشاره کرد. 
احمدعلی حامد ، مهدی غلام‌حیدری، بیتا شباهنگ و پژمان شفیع‌پور در نگارش فیلمنامه این سریال نیازهای کودکان و نوجوانان امروز و مسائل آن ها در خانواده و اجتماع را دست مایه خود قرار داده اند.
گفتني است؛ این سریال درباره خانواده‌اي است كه دو پسر به نام‌هاي احسان و اميد و دختري به نام مرجان دارد. اميد پسربچه‌اي 11 ساله است كه قهرمان داستان محسوب مي‌شود. در جريان اين قصه براي اميد مشكلاتي به وجود مي‌آيد و دیگر اعضاي خانواده سعی می کنند تا در حل این مشکلات به او کمک کنند./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.