"همه خانواده من" دارای جنبه های پرباری است که بار اصلی تمرکز آن بر خنداندن مردم به هر قیمتی نیست.

"حمید زالی" تهیه کننده سریال "همه خانواده من" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: یکی از بهترین تیمهای تولیدی مشترک خود با داریوش فرهنگ را در این چند ساله انتخاب کردیم و تمامی بازیگران به خصوص فرهاد آئیش بسیار هنرمندانه نقش خود را ایفا کرد و همگی همراه گروه بودند.
وی افزود: بیشترین زحمت بازی برعهده پرویز فلاحی پور بود و در طول دو ماه و نیم زمان فیلمبرداری حتی یک روز هم تعطیل نداشت و تمام مدت در کاشان بود ولی شکایتی از شرایط کاری نمی کرد و بسیار هنرمندانه و با تکنیک عالی ایفای نقش کرد.
وی در خصوص بازی "محمد عمرانی" اظهار داشت: محمد عمرانی با ارائه بازی و سبک خوب بسیار با تامل و آرامش، با نجابت و با شخصیت بود.
"زالی" ادامه داد: عوامل فنی بازیگران و پشت دوربین بسیار عوامل حرفه ای و کار بلد بودند.
"زالی" بیان کرد: حضور "داریوش فرهنگ" برای ما یک نعمت بود و شخصیت وی همراه با دیدگاه زیبايي شناسي‌اش در تصویر و همچنین عوامل پشت  دوربین ترکیب بسیار خوبی را در این گروه دور هم جمع کرده بود تا خروجی خوبی را داشته باشد.
وی در خصوص ویژگیهای کار عنوان کرد: سالهاست که سریال های نوروزی به لحاظ سیستماتیک کمدی و طنز بودند اما اغلب طنز آنها بی مایه و کم اثر بود و بار اصلی و تمرکزشان خنداندن مردم به هر قیمتی بود.
"زالی" تصریح کرد: امسال با سریال "همه خانواده من" سعی کردیم با توجه به فشردگی زمان تولید، اثری داشته باشیم که علاوه بر بار کمدی و طنز لازم و شاد برای ایام نوروزی، جاذبه ها و ویژگیهای دیگر نوروزی را برجسته کنیم که آن هم معرفی یک کار در فضای ایرانی، سنتی و مذهبی است.
وی ادامه داد: شاید "همه خانواده من" بار طنز کمتری نسبت به سریال های قابل پخش در این ایام را  داشته باشد اما دارای جنبه های پرباری از جمله کارگردانی بازی ها و تصویربرداری است.
"زالی" در این باره ادامه داد: همه خانواده من به لحاظ محتوا ترکیبی از زیبایی های زندگی خانواده ایرانی است که مدتهاست جای آن در زندی ایرانی در تلویزیون کم رنگ شده است.
وی بیان کرد: زیبایی های جامعه ایرانی به اضافه معماری زیبا که در کار وارد شده با توجه به شعور بالای مخاطب، متفاوت از آ‌ثار دیگر است.
"زالی" در خصوص استقبال مخاطب اظهار داشت: با توجه به بازخوردی که از رسانه ها، مردم و آشنایان گرفتم شکر خدا این کار مورد استقبال قرار گرفته چرا که این کار با تغییر ذائقه مردم سعی کرده از طنزهای کمدی بدون مایه دور شود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار