سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد

نظر مرحوم غفوري در مورد فيلم "رسوايي" از زبان قاضي‌ عسگر

عضو شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه كشور گفت: مرحوم حجت‌الاسلام منصور غفوري فيلم رسوايي را ديده بود و در مجموع اين فيلم را مثبت مي‌دانست.

حجت‌الاسلام و المسلمين سيد علي قاضي‌عسگر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره فيلم "رسوايي" ساخته مسعود ده‌نمكي گفت: در جلسه‌اي كه اين فيلم را براي 300 نفر از ائمه جمعه به نمايش گذاشتند بنده حضور نداشتم و شخصا اين فيلم را نديده‌ام.

وي افزود: اما مرحوم حجت‌الاسلام منصور غفوري معاون سياسي ـ اجتماعي شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه كشور اين فيلم را ديده بود و در جلسه‌اي به ما گفت من اين فيلم را ديدم، امتيازات مثبت و منفي داشت و نقاط منفي را متذكر شدم.

قاضي‌عسگر تصريح كرد: مرحوم غفوري در مجموع فيلم رسوايي را فيلم مثبت دانست.

عضو شوراي سياست گذاري ائمه جمعه كشور در ادامه به شخصيت مرحوم حجت‌الاسلام منصور غفوري اشاره كرد و گفت: ايشان انساني وارسته، خوش‌فكر، ولايي و عالم دلسوز بود.

وي اظهار داشتت: بنده به عنوان عضو شوراي سياست‌گذاري با ايشان سال‌ها مانوس بودم و ايشان جز معدود افراد عاشق انقلاب، امام و رهبري بود.

قاضي‌عسگر در پايان گفت: ديدن فيلم رسوايي و اظهار‌نظر كارشناسي در اين مورد نشان مي‌دهد كه ايشان در همه زمينه‌ها فعاليت داشت.

لازم به ذكر است؛ مرحوم منصور غفوري معاون سياسي ـ اجتماعي شوراي سياست‌گذاري ائمه جماعت كشور بود كه صبح روز جمعه 9 فروردين ماه بر اثر عارضه ايست قلبي دار فاني را وداع گفت.

انتهاي‌ پيام/

برچسب ها: فیلم ، رسوایی ، مرحوم ، غفوری ، قاضی ، عسگر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.