سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در هفتمين روز فروردين ماه محقق شده است؛

رشد 29 درصدي آمار اقامت‌هاي نوروزي

تعداد نفر شب اقامت هاي نوروزي در هفتمين روز فروردين ماه با 29 درصد رشد نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته همراه شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي و رئيس ستاد مرکزي سفرهاي کشور گفت: تعداد نفر شب اقامت هاي نوروزي در هفتمين روز فروردين ماه با 29 درصد رشد نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته همراه شده است.
«منوچهر جهانيان» با بيان اين خبر افزود: بنا بر آمار استخراج شده از سوي کميته آمار ستاد مرکزي سفر، ميزان اقامت مسافران نوروزي به 7 ميليون و 251 هزار و 285 نفر شب اقامت رسيده است.
وي با اشاره به ميزان بازديد صورت گرفته از جاذبه هاي گردشگري و برنامه هاي فرهنگي نوروزي خاطر نشان کرد: همچنين در اين روز سه ميليون و 151 هزار نفر از کاخ موزه ها و مراکز گردشگري و تاريخي کشور و دو ميليون و 850 هزار نفر از برنامه هاي معنوي و مذهبي تدارک ديده شده در اين ايام بازديد داشته اند.
رئيس ستاد مرکزي سفرهاي کشور همچنين با اشاره به ميزان بازديدهاي نظارتي از تاسيسات گردشگري اظهار داشت: در تاريخ مذکور 650 مورد نظارت، 32 تشويق، 54 تذکر و 38 اخطار در سراسر کشور ثبت شده است.
خاطر نشان مي‏شود، بنابر آمار حاصل بيشتر ميزان اقامت تا پايان روز هفتمين فروردين ماه جاري در استان هاي فارس، خراسان رضوي، مازندران، گيلان و هرمزگان انجام گرفته است./ي2

برچسب ها: اقامت ، نوروزی ، جهانیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.