سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس:

اوباما نبايد اشتباهات خود درباره ايران را تكرار كند/لزوم توجه رئيس‌جمهوري آمريكا به اوضاع داخلي كشورش

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: اوباما چگونه مي‌خواهد بدهي 16هزار ميلياردي كشورش را بپردازد و چگونه مي‌تواند پاسخ‌گو جنبش ضد سرمايه‌داري وال‌استريت باشد.

اسماعيل كوثري نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران درباره به اظهارات ضد ايراني اوباما گفت: سياست‌مداران ايالات متحده چشم خود را بر بسياري از واقعيت‌هاي كشورشان بسته‌اند و توجه خود را به ديگر كشورها معطوف كرده‌اند.

وي تصريح كرد: قسمتي از مشكلات اقتصادي ايران ناشي از تحريم بوده اما با اينكه غربيان در تحريم به‌سر نمي‌برند اما اقتصاد بسيار متلاطمي دارند.

كوثري با اشاره به وضعيت اقتصادي آمريكا اظهار داشت: اوباما چگونه مي‌خواهد بدهي 16هزار ميلياردي كشورش را بپردازد و چگونه مي‌تواند پاسخ‌گو جنبش ضد سرمايه‌داري وال‌استريت باشد.

وي با بيان اينكه اوباما با حمايت صهيونيست‌ها به‌روي كار آمده، افزود: ادعاهاي ضد ايراني اوباما براي دلداري و اميددهي به سران رژيم صهيونيستي بيان شده چرا كه رژيم اشغال‌گر قدس پس از وقوع بيداري اسلامي در منطقه بيش از پيش رو به زوال رفته است.

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اينكه بزرگ‌ترين اشتباه رئيس‌جمهوري آمريكا عدم پذيرش واقعيات موجود در جهان است، تاكيد كرد: اوباما به‌دنبال انداختن توپ به زمين ايران است و همواره خطاهاي خود درباره ايران را تكرار مي‌كند و از تجربيات گذشته خود درس نمي‌گيرد.

نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در پايان با اشاره به اظهارات اوباما بر ضد حزب‌الله لبنان خاطرنشان كرد: حزب‌الله لبنان از عواملي است كه نمي‌گذارد رژيم صهيونيستي به اهدافش برسد به همين خاطر همواره مورد غضب مستكبران واقع شده و آن را يك سازمان تروريستي مي‌نامند اما كشورهاي غربي از منافقين و القاعده همواره دفاع كرده لذا دولت‌مردان ايالات متحده تا زماني كه اخلاق و كردار خود را اصلاح نكنند ايران به ميز مذاكره با آنها نمي‌شيند.

انتهاي پيام/  
برچسب ها: ایران ، مجلس ، تحریم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.