سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور

شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور از سال 82 بصورت يك معاونت در وزارت راه و ترابري تشكيل شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور از سال 82 بصورت يك معاونت در وزارت راه و ترابري تشكيل شد و معاونتهاي سابق ساخت و توسعه راه‌آهن، ساخت و توسعه راهها، ساخت و توسعه بنادر و فرودگاهها (به صورت مجري طرح) به همراه ادارات كل ساختمان آزاد راهها، ارزيابي و تعيين خسارات و پيمان رسيدگي و نيز شركت تأمين ماشين آلات در شكلهاي جديد و شرح وظائف تعريف شده در زير مجموعه شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور قرار گرفتند.

در قالب يك شركت به منظور ارتقاء شاخصهاي كمي و كيفي طرحهاي عمراني و در نهايت مثبت بر كليت اقتصاد كشور انجام شده است. طرحهاي فرواني تحت مديريت و نظارت شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور ساخته شده و بهره‌برداري رسيده است. طرح عظيم راه‌آهن بافق- مشهد ، آزاد راه ساوه- سلفچگان و فاز اول آزاد راه زنجان- تبريز تنها نمونه‌هايي از اين دست هستند.

پس از ادغام دو وزارتخانه راه وترابري و مسكن وشهرسازي در سال 1390 اين شركت به عنوان يكي از زير مجموعه هاي وزارت راه وشهرسازي فعاليت مي كند.

برچسب ها: حمل و نقل ، بناها ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حمید قراکوزلو
۱۲:۴۱ ۳۱ تير ۱۳۹۳
ازاد راه ساوه و همدان از روی زمین بنده عبور داده اید به بهانیه اختلاف ملکی دارید از پرداخت خسارت طفره می رود در صورتی که طبق دادنامه دادگاه اختلاف ملکی فیصله پیدا کرده