همه اتوبوسهاي مسافربري جاده‌اي باتوجه به تغيير ساعت رسمي كشور از ساعت 24 روز اول فروردين 1392، طبق ساعت مندرج بر روي بليت و ساعت رسمي كشور حركت مي‌كنند.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران، همه مسافران بايد طوري برنامه‌ريزي كنند كه نيم ساعت قبل از حركت در پايانه‌هاي مسافري حضور داشته باشند. همچنين مسافران نوروزي مي‌توانند از طريق سامانه پيام كوتاه به شماره 3000143 نظرات و شكايات خود را ارسال نمايند.

بر اساس اين اطلاعيه از آغاز طرح سفرهاي نوروزي از ابتداي اسفندماه تا 24 اسفندماه بيش از 4 ميليون و 441 هزارنفر از مسافرين بليت خود را به صورت پيش فروش تهيه نموده اند كه 20 درصد آن به صورت اينترنتي بوده است.

شايان ذكر است، از 24 اسفندسال تا 28 فروردين بيش از 12 ميليون و 138 هزار نفر توسط ناوگان عمومي جاده اي جابجا شدند كه در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته 9/86درصد افزايش داشته است.

استانهاي تهران ، مازندران و خراسان رضوي بيشترين حجم جابجايي و استانهاي يزد ،خراسان جنوبي و كهكيلويه و بوير احمد كمترين حجم جابجايي مسافر را در ايام ذكر شده به خود اختصاص داده اند.

ياد آور مي شود، در طول اجراي طرح جابجايي مسافران طرح نوروزي توسط سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي (از 24 اسفند تا 16 فروردين)، بيش از 11هزار و 500 راهدار و تعداد 190 هزار راننده و كمك راننده ناوگان حمل‌ونقل عمومي مسافر و تعداد 2450 شركت حمل‌ونقل مسافر، 65 اداره‌كل‌حمل‌ونقل وپايانه ها و ادارات كل راه‌وشهرسازي در سراسر كشور مشغول خدمت‌رساني به مردم مي‌باشند./عب
برچسب ها: اتوبوس ، مسافر ، نوروز ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار