به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،صحراگرد رئیس واحد رسیدگی به شکایات این اداره کل با اعلام این خبر افزود : در طول اجرای طرح نوروزی و تا نیمه فرودین ماه، واحد رسیدگی به شکایات مستقر در پایانه امام رضا (ع) همه روزه از ساعت 7 الی 22 آماده رسیدگی به شکایات مسافرین نوروزی و زائرین بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) می باشد .
وی هدف از استقرار واحد رسیدگی به شکایات در پایانه را تسهیل در دسترسی مردم به این خدمات و افزایش نظارت و کنترل برنحوه فعالیت شرکتهای مسافربری ذکر کرد و افزود : طی روزهای گذشته و از ابتدای اجرای طرح نوروزی در مورخه 24/12/91 بیشترین شکایات مربوط به تاخیر در حرکت اتوبوس از مبداء ، سرعت غیرمجاز، عدم توقف در مکان مناسب جهت ادای نماز و صرف غذا و ... می باشد که در این زمینه تذکرات لازم به رانندگان و شرکتهای مسافربری متخلف داده شد ، مراتب به کمیسیون های رسیدگی به تخلفات ارجاع خواهد شد./س
الان بعد از یکساعت هنوز اتوبوس راه نیفتاده
چرا کسی پاسخگو نیست
متاسفانه اصلا رسیدگی درستی نداره هیچوقت اتوبوس منظمی برای شهر نیشابور نیست با اینکه تعداد مسافرین زیاده ولی هردفعه میگن اتوبوس نداریم هیچکس هم نیست که راهنمایی کنه یا حداقل جواب بده
09191041967این یک شماره
02155185429این یک شماره هرچی زنگ میزنی کسی جواب نمیده
واقعا حیفه برای شهری مثل مشهد
همچبن مدیران ضعیفی سر کار باشند
به هیچ عنوان پاسخگویی مناسب نیست
فقط ترمینال از نطر ساختمان بزرگتر شده
جه فایده
اولا که اتوبوس vip با حدود ۴۵دقیقه تاخیر رسید و من این مدت زیر آفتاب منتظر بودم
دوما شماره بلیط من ۹بود ولی منو ردیف اول سوار کردن و کلی وسایل جلو پامون گذاشتن
سوما در فیض آباد توقف بسیار زیادی داشت ک علت آن سوار کردن ۲عدد موتور سیکلت در جعبه بغل بود!
بعدشم ک بعلت بار زیاد توراه۲تا از چرخهاش پنچر شد کدمجبور شد بعد از تعویض یکی از چرخها ک کلی هم زمان بر بود تا گناباد با سرعت ۵۰کیلومتر حرکت کند. یعنی تا ساعت ۷بعداز ظهر تو گناباد بود هنوز
منم ک برای روز بعد کار اداری داشتم شاکی شدم و از راننده سوال کردم فردا به کارم میرسم گفت امکانش نیست از همینجا برگرد من هماهنگ میکنم پولتو برگردونن
من علاوه بر اینکه به کارم نرسیدم و کلی از وقتم تلف شد کلی کرایه دادم برگشتم خونه الانم بعد چند روز هرچی زنگ میزنم کسی جوابگو نیست و برای برگشت پول امروز و فردا میکنن و جواب سربالا میدن.
یعنی اینقدرمردم براتون بی اهمیت شدن؟؟
واقعا کسی نیست ازینا بپرسه چرا باید تو اتوبوس بار کامیون بزنن که هم خسارت به اتوبوس و هم مردم وارد بشه؟
با تاخیر ساعت ۱۰/۱۰ شب حرکت کرده واقعا وقت مردم برای شما ارزش دارد
۱_ شاگرد راننده بسیار بی ادب بود .
۲_ صندلی ها پاره واهرم هاش خراب بود .
۳_ پرده ها پاره ویا از میله مهارش در رفته بود .
۴_ بلیط های جلو را بلک کرده بودند وآن ها با دریافت مبلغ بالا به مسافران عرب دادند .
۵_ یک مسافر افغان که در صندلی عقب جا داشت با دریافت اضافه ویا بقول خودشان انعام بردند جلو .
۶_ بعلت بار زیاد مسافران عرب چمدان وساک ها آنها که کم هم نبود آوردن وسط ماشین .
۷ _ مسافر بیش از صندلی ها سوار کرده بودند وایشان را درتختخواب راننده جای دادند .
احسنت بر این قانون و مجریان قلدرش
اتوبوس شرکت پیک صبا ۳۴ع۷۱۳ ایران ۵۲
افتضاحه واقعا اسم مشهد و اسم امام رضا رو هم خراب کردن
من اینترنتی بلیط گرفتم صندلی شماره ۱۶ بود اومدم داخل اتو بوس راننده میگه برو داخل رکاب عقب بشین خوب آخه برادر من اگه در عقب باز بشه و پرت شم پایین شما جواب گو هستی پا پایانه
گذشته از اون من ۱۳۰ تومن پول دادم که راحت سفر کنم نه اینکه تا مقصد کمردردبگیرم
واقعاً متاسفم براتون
امروز برای درخواست و گله ای که از شرکت مسافربری داشتم به واحد شکایات مستقر در پایانه طبقه همکف مراجعه نمودم متاسفانه ایشان اصلا رسیدگی نکردند و با لحن مسخره گفتند بعد از این مشکلی بود به پلیس ۱۱۰ زنگ بزنید. واقعا برای کلانشهر مشهد و پایانه به این عطمت متاسفم.... خیلی متاسفم.
ان چه به مقصد نرسد فریاد است.
شماره بلیط هم 518572443823
فقط خواستم بگم که اگه مسئولی هست لطفا پیگیری کنین تشکر
اولا که سوار اتوبوس vip نشدم بلکه کالسکه بین خیابانی دوم اینکه سرمایشی کالسکه خراب سوم صندلی خراب چهارم از نظر آلودگی و چرکی که روی صندلی نشسته باور کنید سازمان بین الملل مبارزه با کرونا اعلام بکنه کرونا تموم شده این مثلا اتوبوس تا ۲۰دیگه کرونا رو به همراه خودش داره . شماره ماشین ۳۲-۸۲۴ع۹۶
واقعا جای تاسف من بعد با قاطر سفر می کنیم شرف داره به اتوبوس vipتعریف شده شما شهردار مشهد
ریاست محترم اداره حراست جناب آقای جعفر زاده .با عرض سلام وخسته نباشید به اطلاع می رسانم که بنده با خانواده از مشهد مقدس عازم رشت با ماشین ۲.۳۰ مورخه ۱۶..۱ ا۴۰۲ که ماشین فوق ساعت ۱۶ حرکت کرد.مسعول محترم به حرمت امام رضا به موارد رسیدگی کنید ..چرا ۱۰۵ ساعت تاخیر به چه دلیل
ساعت ۸ شب ازتهران تعاونی ۱ حرکت کردیم والان نیشابور هستیم والان تازه نیشاپور هستیم هم بار جابجا کرده وهم مسافر کارا آری داشتم دادگاه باید ساعت ۹ میبودم
خواهشآبرخوردشود
لاین آزاد خودرو رو که بستین باید پول پارکینگ بدیم
اتوبوس هم دیر که میاد تو جایگاه که هیچ باز با ۴۰ تا مسافر
۲۰ دقیقه هم توقف میکنه
یه عده رو بدون بلیط سوار میکنه بعد بلیط دار هارو صندلی آخر میکشونه
خلاصه مدیریت افتضاح نظارت صفر
ساعت 7شب به تهران بلیط گرفتم هنوز ساعت 8 شب هست راانده میدان گاراژدارا مسافر داره میزنه و توقف کرده
بنده کار اداری دارم باید تایم مشخص برسم
از شرکت ایران پیما برای ساعت ۲۱:۳۰بلیط برای تهران داشتم ساعت ۲۲:۳۰ حرکت کرد و به هیچ عنوان پاسخگوی مسافران نبودند واقعا اعصابمون خرد شد چون به کار اداری مون نرسیدیم
من یک عددقلاده چرمی روساعت تقریبا۱۹:۰۰ از غرفه شماره ۴ انبارمرکزی پایانه مسافربری امام رضا مشهد به مقصداستان گلستان شهرستان گنبدکاووس ارسال کردم.صبح روز بعدگیرنده به غرفه ۱۳ ترمینال مسافربری گنبدکاووس مراجعه کرده و پس از تحویل بارکه کمتراز یک کیلوگرم وزن داشت مبلغ ۱۱۵۰۰۰تومان ازایشان مطالبه میشودکه با اعتراض گیرنده نهایتا۱۰۰۰۰۰تومان پرداخت میکند.میخاستم لطف بفرماییداین مبلغ روتاییدمیفرماییدیاخیر؟
من دقیقامشابه همین باررو بدفعات به شهرستان های مختلف ارسال کردم وهمیشه بین ۳۰/۰۰۰ تومان تا۵۰/۰۰۰تومان هزینه دریافت شده.
چرا اینبار۱۰۰/۰۰۰تومان محاسبه شده است؟
من جهت شکایت چگونه بایداقدام کنم؟
سپاسگذارم
مقامی از مشهد
چرااتوبوشهای که ازترمینال عازم تهران یاقم درنیشاپورمی ایستندومسافران رابازورازماشین به ماشین دیگری که یک ماشین خراب وقورازه خواهشن رسیدگی کنید
سر در ترمینال نوشتن برای تهیه بلیط فقط اینترنتی اقدام شود. رفتم ۱۹۰ تومن پول دادم و ی دونه بلیط اینترنتی برای یزد گرفتم. الان که اومدم سوار بشم مجدد ۱۵ تومن گرفتن برای پرینت همون بلیط. اسمش رو هم گذاشتن هزینه تبدیل.
البته لابه لای مشکلات گم میشه ولی ی جور پول زوره که امیدوارم پیگیری بشه.
ما بلیط گرفته بودیمبرای ساعت۱۳:۱۵و تاااازه راه افتاده ساعت۱۳:۳۸
کلی مسافر سوار کرده راننده
همه نزدیک هم این چه وضعشه اخه کروناس فقط به فکر جیب خودش نباشه سلامتی حرف اول رو میزنه
جناب ما دیشب به دلیل اینکه ماشین شخصی جانداشت وتعدادمون بالا بود تصمیم گرفتیم بخشی از وسایل رو ببریم آرژانتین به کاوه،تحویل بدیم که اصفهان بگیریم ازشون
سیروسفر مراجعه کردیم ۴تا چمدون ویه جعبه گیتار که جموجور با بندهم بسته بودم که مشکلی پیش نیاد
وقتی هزینه رو خواستم ررق از کلم پرید!هزینش ۳۰۰ تومن میشه این چه نون در آوردنی که براحتی کلی پول بابت بار میگیرن؟!
بعد میگم آقا زیاده وفلان،یا حسین چه خبره میگه ۵۰رو نده ۲۵۰ میشه گفتم آقا تعرفتون چطوریه ببینم میگه تعرفه دیگه چیه خانم اینا تعرفه ای نیست وفلان و...
آقا لطف کنید پیگیر کنید و پول رو برگردونید من تا تهش میرم پیگیری میکنم
شهر آشفته گیر آوردن رحم ومروت کجا رفته
(حدود ۹ونیم تا ۱۰شب)
اگه واقعا ترمینال زدید که مسافر و زائر خیالش راحت باشه طبق ساعت اتوبوس هارو حرکت بدید. اگه واقعا توان درست کردن نظم و انضباط ندارید که اجرایی کنید. توصیه من اینکه ترمیال رو تبدیل به میدون گوسفندا کنید و یا بارنداز بشه سود بیشتری میکند
مسیر:مشهد به سبزوار
ساعت حرکت طبق ساعت ثبت شده ترمینال۵:۴۵
ساعت حرکت راننده:۶:۳۰
اقای مسئول عزیز که داری این مطلب رو میخونی که انشالله پیگیری بشه. کار داشته باشی و اینقد علاف بشی اعتراض نمیکنی؟
یکم نظم تو کار باشه بد نیست.
#پیگیری_شود
تشکر
اگه ساعت حرکت میزنید طبق دستور حرکت کنه
آیا واقعا این ثبت تخلف پیگیری میشه یا فقط این صفحه رو دکوری زدید؟
باتشکر
پیگیر شدم راننده گفت که چون هوا چند درجه زیر صقر است
لطفا با راننده خاطی برخو رد سود.
رانندتون منو وسط بیابون پیاده کرده کرایمو نداده زیر پام کلی ساک بار زده. خدا ازتون نگذره
من اراکی هستم همراه مادر پیرم به مشهد مسافرت کردیم روز 14 آبان ساعت ده به بعد بلیط برگشت گرفتیم برا تهران به ما بلیط معمولی رو به جای بلیط اتوبوس وی آی پی فروختن دو تا بلیط شد 160 هزار تومن. بعد ماشینش نه پلاستیک برا آشغال داشت نه آب داشت ما از تشنگی هلاک شدیم یه جا هم که نگه میداشت اونقد بوق میزد که زود بریم تو ماشین . اصلا نه تونستیم نماز بخونیم نه تشنگیمون رفع شد . خسته و کوفته و تشنه رسیدیم تهران. به خدا ماشینش هیچی نداشت نه تلویزیون داشت آخه خدا رو خوش میاد صدو شصت تومن برا اتوبوسی که هیچی نداره از ما بگیرن؟
رو بلیط ندشته بود شرکت لوان بود مشهد. پایانه مسافربری امام رضا سالن شماره 1 غرفه 2
واز خونوادم دوباره مبلغ دو بلیط رو گرفتن و مجددا ک شماره بلیط به اطلاع اپراتور رسیده درعین عدم پرداخت کامل مبلغ، با برخورد خیلی بدی مواجه شدم.
لطفا این نابسامانی ها و بی ادبی ها در مراکز دولتی پیگیری بشه تا این اشخاص نتوانند چهره مراکز رو خدشه دار کنن.باتشکر
با تشکر علیرضا علیزاده
اخرشم اتوبوسی ک قرار بوده منو ببره قم از تهران سر در اورده
رفتم حراست هیچ کاری نکرد واقعا جای تاسف داره
اینجانب در مورخ 96/5/8 ساعت 5 صبح از ترمینال شرق تهران تعاونی 2 بلیط تهیه کردم برای حرکت ساعت 6 به سمت نکاء مازندران . ساعت حرکت 6 شد 7 ؛ به علت بسته بودن راه هراز راننده در رود هن اقدام به مسافرگیری کرد برای بابل بعد دوباره تغییر مسیر داد به سمت فیروزکوه و بعد از رسیدن در ساعت 11 صبح به قائمشهر مسیر خود به سمت بابل رو تغییر داد تا مسافرهای اونجا را پیاده کند و بعد به ساری برگردد و بنده مجبور شدم از قائمشهر به ساری رو دوباره هزینه پرداخت کنم لازم بذکر است طی حرکت اتوبوس مسیر حرکت اتوبوس به مسافرین اعلام شود تا تصمیم دیگری در حرکت خود ایجاد کنند .
لازم بذکر است اتوبوسهای شمال که به سمت تهران می آیند با تاخیر حداقل 2 الی 3 ساعت به تهران می رسند .
خواهشمند است رسیدگی شود