سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حرفهای شنیدنی همسر شهید "بابایی" و "افسانه بایگان"؛

"شوق پرواز" با همه زیبایی هایش قطره ای در مقابل اقیانوس بیکران "شهید بابایی" بود

همسر "شهید بابایی"، "ملیحه حکمت" به همراه "افسانه بایگان" در برنامه تحویل سال حرف های شنیدنی زدند.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ روز گذشته در برنامه تحویل سال شبکه سه؛ "ملیحه حکمت" همسر "شهید بابایی" گفت: امیدوارم همه ی مردم شریف ایران زندگی بهاری و سرسبزی را همراه با زمینه ی رشد و بالندگی پیدا کند و پیام بهاری یعنی همان پیام شهدا نوشدن، نوآوری و نواندیشیدن همه ی ما دریابیم.



وی ادامه داد: اولین و تنها سال تحویل را حدود سال 60 و 61 در کنار شهید بابایی گذراندم و در 13 سال باقیمانده وی در جبهه های جنگ، پرواز و عملیات ها حضور داشتند وی پس از حضور در خانه حتی به مدت یک ثانیه تمام نبودن هایش را جبران می کرد و در برخی اوقات جارو کردن و ظرف شستن را نیز انجام می داد.
حکمت اظهار داشت: علاقه و عشق بین من و "شهید بابایی" امروز دیگر در بین جوانان ما نیست و دختران و پسران در شرف زندگی به تفاهم اخلاقی و داشتن صداقت توجه کنند زیرا صداقت انسان را به کمال می رساند و من همه ی نامه های "شهید عباس بابایی" را دوست داشتم و در پایان‌نامه هایش این جمله "عاشقت عباس، هیچ وقت فراموشت نمی کنم" را می نوشتند و شوق پرواز با همه ی زیبایی هایش قطره ای در مقابل اقیانوس بود.


"افسانه بایگان" بازیگر نقش دوران میانسالی ملیحه حکمت درسریال "شوق پرواز" در ادامه عنوان کرد: برای مردم درسال جدید بهترین ها را آرزو می کنم و حضور انسان بر روی زمین و فرصت هستی بهترین عیدی برای انسان است و من تمام تلاشم را برای استفاده ی درست از این فرصت و انسان خوب بودن می کنم.
وی افزود: بازی در نقش همسر "شهید بابایی" فرصت خوبی برای نشستن پای صحبت های "ملیحه حکمت" بود و آشنایی با حقیقت معنوی و عشق موجود در میان این دو فرد بسیار خوب بود البته کارهای دارای زمینه های معنوی در اولویت برای من قرار دارد./ص

برچسب ها: شوق پرواز ، حکمت ، بایگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.