"محمدرضا فروتن" و "پوریا پورسرخ" آرزوها و صحبت های جالبی دارند.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو  تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ روز گذشته در برنامه ی تحویل سال شبکه سه با اجراي "سیدعلی ضیاء"،  "محمدرضا فروتن" گفت: تغییر دادن رفتارهای دست و پاگیر به عنوان یک کار همیشه سخت بسیار خوب است و تلاش خود را در سال جدید برای دور کردن پنج اخلاق بد از خودمان بکنیم و این خانه تکانی مهمتر محسوب می شود.


وی با اشاره به قصه ای بیان کرد: یک چشمه ساری که خواهان جاری شدن از کوه بود همیشه با خود فکر فاید جاری شدن یا نشدن را می‌کرد اما پس از جاری شدن و درآمدن سبزه های کوچک متوجه اثر خودش شد ما انسان هر کدام به عنوان یک چشمه سار به این دنیا و هستی برای اثرگذاری دعوت شده ایم.
فروتن عنوان کرد: لحظه ی شفق و لحظه ی سحر را برخی ها با خواب ماندن از دست می دهند امیدوارم که قدر لحظات پرانرژی سال را همه به خوبی بشناسند و به این نکته که مشکل دیگری مشکل ما و راز دیگری راز ماست توجه کنیم و همدیگر را بیشتر دوست داشته باشیم.


"پوریا پورسرخ " در ادامه اظهار داشت: پیشنهاد فروتن بسیار قشنگ بود و برای همه ی مردم آرزوی به همه ی آرزوهایشان رسیدن را می‌کنم و سلامتی، پول زیاد و جیب پرپول را برای همه خواستارم و یک مقدار هم دلم برای فرزاد حسنی تنگ شده است.


"حمید گودرزی" در ادامه تصریح کرد: من امسال سعی می کنم یک اخلاق بدهم را همانند بدقولی های غیرتعمدی را کنار بگذارم و برای همه ی مردم سلامتی و برای مریض ها خارج شدن از بستر بیماری را آرزو می کنم و امیدوارم امسال برای همه پربرکت باشد و به مردم هنگام رفتن سفر توصیه می کنم که چوب درخت ها را برای آتش روشن کردن قطع نکنند و اگر این کار کردند حداقل آتش را خاموش کنند.
" حمید سوریان" برنده ی مدال طلای المپیکی در ادامه گفت: برای همه مردم سلامتی و لحظه های خیلی خوب و قشنگ را آرزو می کنم و امیدوارم سال 92 همانند سال 91 برای کشتی ایران سالی پر از موفقیت باشد و برای مردم عزیزم از صمیم قلب بهترین آرزوها را دارم./ص           

برچسب ها: فروتن ، پورسرخ ، گودرزی ، سوریان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار