سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در طول سه ماهه آخر سال محقق شد؛

بهره برداري از 82 جايگاه سوخت در کشور

سنخنگوي شرکت ملي پخش فراورده هاي نفتي ايران، گفت: از 82 جايگاه سوخت در کشور 30 حايگاه CNG و مابقي نفت و گاز و گازوئيل است که دراستانهاي مختلف کشور به بهره برداري رسيده است.

داود عربعلي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اين مطلب گفت: از 82 جايگاه سوخت  در کشور 30 جايگاه CNG و مابقي نفت و گاز و گازوئيل است که دراستانهاي مختلف کشور به بهره برداري رسيده است.

وي تعداد جايگاه هاي کل کشور را 44 هزار و 930 عنوان کرد و گفت: از اين ميزان 2 هزار و 949 جايگاه بنزين و نفت و گاز، هزار و 965 جايگاه CNG و 16 جايگاه LPG است.

عربعلي همچنين تعداد کل نازل هاي سوخت خودرو کشور را 43 هزار و 697 عنوان کرد و افزود: از اين تعداد 32 هزار و 172 نازل مربوط به جايگاه بنزين و نفت و گاز، 11 هزار و 390 مربوط به CNG و 136 نازل مربوط به LPG مي باشد.

وي از احداث 5 هزار و 484 نازل جديد در کشور خبر داد و گفت: از اين ميزان 3 هزار و 536 نازل بنزين و نفت و گاز و هزار و 948 مربوط به CNG است.

رئيس روابط عمومي شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران، همچنين از احداث 765 جايگاه سوخت در کشور خبر داد و افزود: حدود 442 جايگاه مربوط به بنزين و نفت و گاز و 323 مربوط به CNG است که بزودي به مرحله بهره برداري مي رسد.

  عربعلی تصريح کرد: ساخت این تعداد جایگاه بین 30 تا 40 درصد پیشرفت داشته است و پیش‌بینی می‌شود که تا شش ماه آینده ساخت 765 جایگاه سوخت مورد نظر به اتمام برسد.

سخنگوي شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران گفت: در سه ماهه پاياني سال جاري 82 جايگاه عرضه سوخت در كشور به بهره برداري رسيد كه تنها ٣٠ مورد آن در اسفند ماه راه اندازي شده است.
 
وي افزود: از ٣٠ جايگاه بهره برداري شده در اسفند ماه، ١٦ جايگاه مربوط به عرضه سي ان جي و ١٤ جايگاه عرضه فرآورده بوده است.

گفتني است تعدادي از آنها همزمان با روز ملي شدن صنعت نفت در کشور افتتاح شد./ر
برچسب ها: بهره برداری ، جایگاه ، سوخت ، cng ، نازل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
مهدی
۱۲:۲۱ ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
تعداد جايگاه هاي کل کشور را 4 هزار و 930 است نه 44 هزار و 930
احتمالا اشتباه لپی شده