سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت نوروز92 ؛

سه انيميشن سينمايي در نوروز

شبكه پويا به مناسبت نوروز 92 سه انيميشن سينمايي با عنوانهاي «نگين هفت دريا»،« كدو قل قل زن» و «مينا و پلنگ » را به روي آنتن مي برد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي  انيميشن «نگين هفت دريا» به كارگرداني عباس محبي روز دوشنبه 5 فروردين به مدت 85 دقيقه ساعت 20 پخش مي شود؛ نگين هفت دريا جزيره اي از زمرد سبز است كه مركز ثقل جهان به شمار مي رود ، خورشيد از آنجا طلوع ودر همانجا غروب مي كند. نويسنده گي «نگين هفت دريا» را مهدي ابو هاشم  بر عهده داشته و داود مقدمي طراح شخصيت اين انيميشن است .
انيميشن سينمايي « كدو قل قل زن» نيز روز چهارشنبه 14 فروردين ساعت 20 به كارگرداني احمد عرباني به روي آنتن پويا مي رود. اين انيميشن با تكنيك دو بعدي در 45 دقيقه ساخته شده است و نويسندگي آن را منوچهر احترامي برعهده داشته است.
«مينا و پلنگ » انيميشن سينمايي ديگر شبكه پويا روز جمعه 16 فروردين ساعت 20 به كارگرداني محمد كوچكي در 85 دقيقه پخش مي شود وداستان آن درباره  مينا دختري پنج ـ شش ساله است كه در روستاي كندلوس به همراه مادربزرگش (ماجان) زندگي مي‌كند. مادر مينا از دنيا رفته و پدرش هم به بيماري دچار شده كه در روستاي بالايي در حال درمان شدن است. مادربزرگ هر روز براي جمع‌آوري گياهان دارويي به جنگل مي‌رود. يك روز مينا بدون اطلاع قبلي به دنبال مادربزرگ به جنگل مي‌رود و با توله پلنگي آشنا مي‌شود...
گفتني است؛ نويسنده اين انيميشن فهيمه  كيوان است. /ص
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.