سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوروز "سفر دریایی" آغاز می‌شود

سازمان کشتیرانی برنامه سفرهای داخلی و خارجی را ویژه گردشگران نوروز 92 تدارک دیده است.

 به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، منوچهر جهانیان با اشاره به اقدامات ویژه سازمان کشتیرانی برای نوروز 92، گفت: سازمان کشتیرانی به عنوان یکی از اعضای اصلی ستاد مرکزی سفرهای کشور با فعال کردن شرکت های تابعه، برنامه سفرهای داخلی و خارجی را ویژه گردشگران نوروز 92 تدارک دیده است. 

وی افزود: بنا بر این اقدام ناوگان شرکت کشتیرانی والفجر با در نظر گرفتن برنامه های ویژه تردد برای کشتی های "ایران هرمز 12" و" ایران هرمز 14" امکان سفر در محدوده بندر لنگه به کیش و بالعکس و نیز با فعال کردن کشتی "کاتاماران" و "تندرو زمرد" با ظرفیت 235 مسافر در روز، امکان سفر و برگزاری تورهای دریایی در محور خارگ به بوشهر را فراهم آورده است.

وی ادامه داد: همچنین شرکت کشتیرانی کیش، با 4 سرویس رفت و برگشت در مسیر بندر چارک به کیش و برگزاری 2 تور شبانه در اطراف جزیره کیش با کشتی "کاتاماران گوهر" با ظرفیتی بالغ بر 230 مسافر، را ممکن ساخته است. 

رییس ستاد مرکزی سفرهای کشور  با بیان اینکه از حداکثر ظرفیت های گردشگری دریایی در ایام نوروز 92 بهره برداری خواهد شد، خاطر نشان کرد: دو سرویس رفت و برگشت درمسیر بندر چارک به کیش و بالعکس با "لندینگ کرافت آریا" با ظرفیت 200 مسافر و 40 خودروی سواری و نیز تحقق روزانه 8 گشت تفریحی با کشتی آکواریوم در حاشیه ساحلی جزیره کیش با ظرفیت 40 مسافر در هر سفر از دیگر زیرساخت های ایجاد شده در راستای رونق گردشگری دریایی به شمار می آید. 

جهانیان با اشاره به برنامه سفرهای خارجی ناوگان کشتیرانی کشور ، اظهار داشت: چهار کشتی با ظرفیتی بالغ بر هزار نفر، امکان سفر در مسیر بندرعباس به شارجه، بندر لنگه به دبی و خرمشهر به کویت محقق می شود./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.