سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقتدایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"کانون دانشگاهیان" کاندیدای اصلح خود را در دهه سوم فروردین معرفی می‌کند

عضو شورای مرکزی کانون دانشگاهیان از معرفی کاندیدای اصلح انتخابات ریاست جمهوری کانون دانشگاهیان در دهه سوم فروردین ماه خبر داد.

"عباس مقتدایی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: کانون  دانشگاهیان ایران اسلامی به‌عنوان بزرگ‌ترین تشکل سیاسی اساتید دانشگاه‌های کشور در نظر دارند که کاندیدای مورد نظر خود را تا دهه سوم فروردین ماه اعلام کنند.  
 
وی با اشاره به خصوصیات کاندیداهای ریاست جمهوری تصریح کرد: ولایت‌مداری، پایبندی به ارز‌ش‌های انقلاب، تعهد کاری و تخصص،‌ کارآمدی، مردم‌داری و ساده‌زیستی و گرایش اصولگرایانه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و موضع‌گیری دقیق و فعال در برابر فتنه 88 و سوابق اجرایی قابل توجه از جمله مولفه‌هایی است که براساس آن‌ها از میان تمام کاندیداهای اصولگرا به تعیین کاندیدای اصلح خواهیم پرداخت.  
 
سخنگوی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی ادامه داد: کانون دانشگاهیان در نظر دارد از تمامی کاندیداها به منظور بررسی دیدگاه‌ها و شعارهای انتخاباتی آنها دعوت به‌عمل آورد و همچنین براساس معیارهای قانونی، ستادهای انتخاباتی را برای حمایت از کاندیدای اصلح در سطح استان‌ها تشکیل خواهد داد.  
 
مقتدایی در پایان خاطرنشان کرد: شورای مرکزی کانون دانشگاهیان متشکل از تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اساتید و روسای دانشگاه‌ها، وزیر فرهنگ و ارشاد و تعدادی از معاونان وزارتخانه‌ها است. 

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.