سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتمام ساخت واحدهاي مسکوني در سالگرد زلزله آذربايجان شرقي

مديرکل بازسازي مناطق زلزله زده آذربايجان شرقي، از اتمام ساخت واحدهاي مسکوني در مناطق روستايي زلزله زده در مردادماه سالگرد زلزله آذربايجان شرقي، خبر داد.

محمدي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه برنامه ساخت و اتمام تمامي واحدهاي مسکوني در مناطق زلزله زده آذربايجان شرقي انجام شده است، گفت: در جلسه اي که با تمامي مسئولان و رئيس بنياد مسکن انقلاب اسلامي داشته ايم، اتمام واحدهاي مسکوني در مناطق زلزله زده در مرداد سال 92 انجام مي شود.
وي ادامه داد: ساخت تمامي واحدهايي که در روستاها تخريب شده، به اتمام رسيده و در سال آينده ساخت واحدهايي که دچار تحرک و آسيب جزئي شده اند، آغاز مي شود.
مديرکل بازسازي مناطق آذربايجان شرقي، با اشاره به اينکه ساخت 18 هزار و 500 واحد مسکوني براي اين مناطق برنامه ريزي شده است، افزود: ساخت 9 هزار و 500 واحد مسکوني، بتن ريزي و پي کني و 14 هزار واحد اسکلت بندي شده و 11 هزار واحد مسکوني نيز سقف زني آنها به اتمام رسيده است.
محمدي در ادامه اظهار داشت: اميدوار هستيم در مردادماه سال 92 که سالگرد زلزله آذربايجان شرقي ساخت تمامي واحدهاي مسکوني به اتمام برسد.
برچسب ها: ساخت ، واحد ، مسکونی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.