سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام ابراهيمي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان كرد

اهميت درك درست كانديداهاي انتخابات از مقوله سياست

عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: مهمترين ويژگي‌هاي كانديداهاي انتخابات را قانون اساسي مشخص كرده و در قسم‌نامه رئيس‌جمهور نيز اين موضوع به خوبي تبيين شده است.

حجت‌الاسلام حسين ابراهيمي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره ويژگي‌هاي كانديداهاي انتخابات رياست جمهوري يازدهم اظهار داشت: مهمترين ويژگي‌هاي كانديداهاي انتخابات را قانون اساسي مشخص كرده و در قسم‌نامه رئيس‌جمهور نيز اين موضوع به خوبي تبيين شده است.

عضو جامعه روحانيت مبارز ادامه داد: بنده معتقدم كه نيازي به شاخصي خارج از اصول قانون اساسي و قسم نامه رئيس‌جمهور نيست، 22 شاخص در قسم‌نامه رئيس‌جمهور وجود دارد و دو شاخص آن از سايرين اهميت بيشتري دارد.

وي تصريح كرد: در قانون اساسي آمده كه بايد رئيس‌جمهور رجل سياسي و مذهبي باشد يعني اينكه بايد سياست و مذهب را به معناي واقعي درك كنند.

حجت‌الاسلام ابراهيمي افزود:‌ در صورتي كه اين دو اصل به خوبي مورد توجه قرار بگيرد، هيچ مشكلي بوجود نمي‌آيد.

عضو جامعه روحانيت مبارز تاكيد كرد: مشكل ما در اين است كه عمدتا افرادي كه كانديداي انتخابات مي‌شوند آشنايي درستي با اسلام و مذهب ندارند و به همين دليل بسياري از محرمات و مسائل ضد اخلاقي پيش مي‌ِآيد كه ممكن است تعمدي نباشد بلكه از روي عدم آگاهي است بنابراين بايد كانديداها بصيرت داشته باشند.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.